Forum - Motoryzacja


Nowy temat  |  Spis tematów Nowszy wątek  |  Starszy wątek
Silniki w Audi 80 B4
Ramon
4 listopada 2004
Gdzie można znaleźć informacje o silnikach stosowanych w samochodach Audi 80 B4? W ogłoszeniach spotyka się głównie wersje 1,8 1,9 2,0 i większe oraz diesle. Chciałbym dowiedzieć się jakie są dane techniczne poszczególnych silników oraz które typy w jakich rocznikach występowały.

Google
4 listopada 2004
rave
5 listopada 2004
http://www.scierra.host.sk/index.php?option=displaypage&Itemid=79&op=page&SubMenu=
Ramon
5 listopada 2004
Widzialem juz te strone -ale to sa dane silnikow wystepujacych w wersji B3 (jesli dobrze rozumiem). Zreszta widac po datach produkcji ok 87-90. A ja potrzebuje informacji o silnikach w Audi 80 B4 z roczników 92-94. Help!

Ramon
10 listopada 2004
No może ktoś jednak coś doradzi, chociaż jakiej wersji warto szukać a jakiej unikać?
Krzysiek
10 listopada 2004
2,0/90KM 148Nm 13,6s do setki 177km/h, 8,1litra/100km
2,0/115KM 165Nm 11,8s i 190km/h, 8,2l/100 (11,9s i 190km/h, 8,8l/100 Quattro)
2,3/133KM 186Nm 9,8s i 200km/h, 8,9l/100 (9,9s i 200km/h, 9,5l/100 Quattro)
2,8/174KM 245Nm 8s i 220km/h, 9,2l/100 (8s i 220km/h, 10,4l/100 Quattro)
1,9TD/57KM 140Nm 17,5s i 162km/h, 5,1l/100
1,9TDI/90KM 182Nm 14,1s i 174km/h 6,3l/100
to są silniki na rok 1992
Ramon
18 listopada 2004
Dzięki Krzysiek nareszcie coś konkretnego!
A roczniki 93-94? może też masz jakieś dane?
Piotr
26 listopada 2004
Mam ten sam problem co ty. Jestem zainteresowany kupnem takiego autka ale informacji o nim jest nie wiele. Z rozmów z różnymi właścicielami wynika, że najlepszym modelem jest Audi 80 B4 z silnikiem 2.0. Najmniej usterkowy i z dobrymi parametrami jak dla auta tych gabarytów. Unikać należy modeli z silnikami 2.3 litra (podobno są to silniki najbardziej usterkowe a części do tego silnika są droższe od 1.8 i 2.0). Tak mi mówią właściciele tych świetnych autek ale jaka jest prawda to przekonam się dopiero jak kupię i trochę nim pojeżdżę.
Życzę dobrego wyboru.
Powodzenia.
Krzysiek
26 listopada 2004
Póżniej nie było silnika 1,9TDI/57KM
doszedł 2,6/150KM 225Nm 9,5 do setki 207km/h spalanie średnie 9,4 litra na setkę (dostępny równiż jako 4x4: 9,7 do setki 205km/h i 10,5 litra na setkę

Niestety to są dane kobmi bo dysponuje jedynie danymi na rok 1995 a wtedy już 80tka wypadała z palety modeli i zostało tylko kombi
zbyszek
28 listopada 2004
Ja mam Audi 80 b4 1993 r.model 1994 2000cm + LPG i pali mi 15 litrow gazu na 100km po miescie i nie ma szans zejsc nizej.W sumie to lipa.Zadna rewelacja to auto.Przejechalem nim 5 000 km i chyba poszla mi juz uszczelka pod głowicą.
buliit
28 listopada 2004
a ja mam audi A8 4.2 2001r i was pierdole
maciek
1 grudnia 2004
posiadam audi 90 rok 91 z silnikiem 2.3 mam przejechane 230 tys km i nie narzekam teraz mi sie jedynie cos z gazem powalilo i zre jak smok ale na silnik nic zlego nie moge powiedziec te 5 cylinderkow robi swoje a elastycznosci powyzej 100km/h nie jedno autko nowsze by pozazdroscilo jak bym mial kup[owac taki samochod jeszcze raz toi tylko z tym silnikiem jestem w 100% z niego zadowolony polecam wszystkim
Marcin
5 grudnia 2004
Mam B4 1.9 TD rok.1992, spalanie w trasie przy prędkości 120-130km/h wynosi 5,8 l.
miasto do 7 l.
sugob
5 grudnia 2004
my cie tez pierdolimy
Michal
10 grudnia 2004
Ja mam Audi 80 B4 1994 2,0 automat i niestety autko ciągnie po mieście prawie 12 litrow benzyny. Czy ma ktos informacje jaka instalacja gazowa jest najlepsza do tego autka
Pozdrawiam
Henryk
17 grudnia 2004
Mam Audii B4 z 1994 benzyna silnik 2,0 założony gaz.Zdaża się że podczas jazdy dłuższej (100-200 km) świeci lampka ciśbnienia oleju (dzbanuszek) potem gaśnie .Stan oleju prawidłowy uszczelaniacze zrobione,czujniki oleju 2 sztuki wymienione.Co może być przyczyną? Proszę o odpowiedż na mój email.Przejechane auto ma 230 tys.km Olej używam zmineralizowany Schela. Pozdrawiam
Marcin
18 grudnia 2004
Czy ktoś może mi poradzić jaki olej do silnika jest nejlepszy dla mojej B4- 1.9 TD.
Mam zamiar wymienić ale poprzedni właściciel nie zostawił kartki na silniku jaki olej używał-nie mogę go spytać osobiście ponieważ auto jest z Niemiec. ;-)
bonzai
20 grudnia 2004
polecają olej Mobil Super S 10W40

pozdro
codix
20 grudnia 2004
Co do wyboru silnika rzecz jest prosta jeśli Cię nie stać na diesla kup 2 litry benzynkę autko ze względu na swój ciężar musi mieć silnik bęzynowy powyżej 100KM zaufaj mi
codix
20 grudnia 2004
Co do instalacji LPG jeden kij jakiej firmy najważniejsze aby była założona przez naprawdę super fachowców i pod okiem kogoś kto się zna inaczej zrobią cię w balona i odwala chałę a potem tylko same kłopoty. Przestrzegajcie szczegulnie tego że od 2002 roku silnik sterowany elektronicznie musi mieć komputer do gazu inaczej konkretnej przeglądowni nie przejdzie
Marcin
20 grudnia 2004
Hi
Słyszałem że mobil jest do d.....-ale nie wiem czy to prawda, ponoć najlepszy jest CASTROL- co wy na to???
pozdro
Adam
22 grudnia 2004
Posiadam Audi 80 B4 2.0 E. Rok produkcji 1992 (wrzesień) o mocy 115 KM. Nigdy nie jeździłem lepszym samochodem - jest nieduży i naprawde rasowy. Nie psuje sie wogóle(wymienilem tylko pompę paliwową ale miała juz prawo paść). Leje Mobil (taki jak poleca kolega bonzai) bo tak mi polecił mechanik i chociaż sie na tym nie znam to jestem zadowolony:) Jest jeden problem - teraz pali 11-12 l. Latem przy ekonomicznej jeździe zejdzie nawet do 8 i to nie żaden bajer. Kiedyś chciałem montować magnetyzery, potem gaz, ale teraz juz niestety mi sie to nie opałaci i musze go sprzedać jeszcze przed wiosną :(((. Polecam te samochody bo są naprawde wdzieczne a nie wiem jak te A4 ale mi sie osobiście poprostu nie podobają.
Marcin
23 grudnia 2004
Więc nic wam nie wiadomo na temat oleju silnkowego firmy CASTROL....
W takim bądż razie spytam jescze przed wymianą o opinie mojego mechanika.

ADAM- masz racje że Audi B4 jest cool.
Ja jednak zrezygnowałem z przyspieszenia i mocy jaką psiada benz. wersja B4
i zakupiłem bardzo oszczędną wersję z silnikiem 1.9 TD.

Pozdro.
Vaider
23 grudnia 2004
ja tez mam b4 2.3 i chyba Ci sie coś pojebało jak myślisz że to "usterkowe " autko - i zamiast kupowac 2.0 V4( a wogóle odradzam te z moca 90 KM)kup 2.3 V5 :D
-----
23 grudnia 2004
Mam Audi 2.8 podciągnięte do 307 KM i pierdole twoje A8 4.2 2001
smyrus
26 grudnia 2004
mam szczescie posiadac ten b-czwóreczke , spoko autko, tylk oostatnio mam niezle jazdy z nim zaczeło sie od poluzowanych srób przed katalizatorem i wycia jak traktor jednoczenie w czasie jazdy szarpał, mechanik stwierdził ze to od tego luzu, jakies powietrze itp. mechanikiem nie jestem. niby potem wszytsko dobrze 2 tysiace przeleciały i znów na trasie poszarpuje sobie, nie wiem co jest grane, kazano mi filtr paliwa wymienic? czy ja wiem? co wy na to??
Grzes
27 grudnia 2004
Czesc wam .Ja kupiłem 20 grudnia tego roku b4 2.3l AVANT.Szybciej miałem lanosa 1.6 16v
i myślałem ze mam super autko z ikrą ale dopiero teraz widze czym naprawde jeździłem .Teraz mam klimatronik otwierany dach i pełna elektronika ...okna lusterka no i ten bagaznik jest super a przy 180km/h dalej mi przyspiesza życie w tym aucie zaczyna sie po 3000/obr/min jest super.Tylko jak jade na luzie i wchodze w zakręt to coś mi stuka w lewym kole ale tylko na luzie po włączeniu biegu juz nic nie sluchac.Jak ktos wie co mi się robi prosze o pomoc ,wole to naprawić .nara
bonzai
27 grudnia 2004
możłiwe ze masz do wymiany poduszkę skrzyni biegów!
u mnie bylo to samo ale tylko na luzie!
dźwiek dochodzil tak jakby z koła! ale okazalo sie ze to poduszka (lewa lub prawa) koszt niewielki - ok. 50 zł + robocizna!
pozdro
gronk
27 grudnia 2004
No ja też mam B4 2,0 115 km i sporo mi pali. Niestety nie wiem dlaczego. Brak na rynku jakiejkolwiek książki naprawczej.
gronk
27 grudnia 2004
też na nim jeżdzę. Cieknie mi jednak uszczelka pod pokrywą. Czy jest wielki kłopot z jej wymianą samemu przy silniku 2,0E?
gronk
27 grudnia 2004
Wymień panewki bo będzie bieda.
PROKOM
28 grudnia 2004
W kwesti oleju: jak miałem Castrol 10W40 Magnatec, to po 10 tkm ubyło mi ok. 0.5-0.7 litra, po zmianie na Mobil Super S 10W40 oleju nie ubywa wcale. Oba oleje wysoko cenię, nawet chciałem przejść kiedyś na Lotosa - bo połowę tańszy i ktoś naopowiadał mi bajek, że na tej samej linii produkcyjnej rozlewają Lotosa i Mobila - dopóki kolega u siebie nie zalał Lotosa z oszczędności. Te oszczędności wyszły mu bokiem - zatarty wał (panewki) i straszny syf na zaworach. O ile syf mógł być też od Mobila, to jednak silnik pracował wcześniej wyśmienicie, dopiero na Lotosie zaczęła się agonia. Od tej pory leję tylko Mobil - drogi, ale warto.
MARCIN
28 grudnia 2004
W kwesti oleju: Z tego co piszecie i co mozna się dowiedzieć od mechaników wynika, że najlepiej lać MOBIL- więc tak zrobie i już.
nara!
Piotr
29 grudnia 2004
Kolego od A 8 2001 jesteś przedstawicielem bydła , świń i złego zachowania , pozdrawiam
ARIA
30 grudnia 2004
A JA MAM AUDI S8 4.2 (410KM) po lekkim tuningu I TEZ CIE PIERDOLE MATOLE HIHIHI.
bonzai
30 grudnia 2004
Piotrze nie ma co sie denerwować młotkami ich mamusie się sypią od zalania dziejów i juz maja taki ubytek na głowie :) pewnie nawet nie mają samochodu a do dopiero A8 hehe.
co do tuningu to chyba mózgu :)
wracając do wątku nie dajcie sie naciagać na oleje z BECZEK!!! mi w Norauto bardzo proponowali olej z beczki - niby tanszy ale niewiele a ryzyko, że olej to jakis **** jest ogromne! Nie oszczedzajcie na oleju! Silnik wam sie za to odwdzieczy :)

Pozdro4@ll
joolo (Krk)
1 stycznia 2005
Tak, Marcin Castrol jest de beściak oraz MOTUL, a Mobil jest trochę 'przereklamowany'.
joolo (Krk)
1 stycznia 2005
Ta, a ja w swoim S8 mam Dwie duże turbiny, dzieciaki i jak lubicie się bawić w doktora w necie, to mi to lata koło ch***, ale może zmienicie forum na bardziej adekwatne do waszego wieku, krzykacze..
s0pe1
3 stycznia 2005
cze wszytkim niedawno nabylem audi 80 b4 1,9 TDI z niemiec , mam jednak maly problem auto slabe na wolnych obrotach , dopiero jak zalaczy sie turbina to idzie
czego to wina , wszyscy mowili ze turbina siada bo auto ma juz kolo 280 tysiecy ale ostanio mechanik ktory si enim przejechal mowil cos innego , a dopiero w przyszlym tygodniu jade zawiezc auto do naprawy , moze ktos wie co to moze byc i jakie moga byc koszty naprawy ,
pozdrawiam
criss
5 stycznia 2005
Chce sobie kupic teraz b4 z 95r ale ma silnik 1.8 czy ktos bym mi mogl powiedziec ile to auto ma mocy ? z gory dzieki
Piotr
8 stycznia 2005
jeśli chcesz sprawdzić ile mocy ma dany egzemplarz , zajrzyj do koła zapasowego , tam po prawej stronie w komorze jest nalepka z danymi auta i między innymi jest podana moc silnika wyrażona w Kw , pomnóż to przez 1.34102 i wyjdzie ci wartość w koniach mechanicznych

pozdrawiam
łukasz
9 stycznia 2005
Ja natomist posiadam audi 80 B4 2.0 benzyna 66kW (90KM) i nie narzeakam chociaz powiem ze pali przy ostrej jezdzie nawet 13 litrow po miescie, ale jak zaloze gaz to juz bede zadowolony
arabicus
10 stycznia 2005
mam B4 1994 - 2.0 benz. i jestem bardzo zadowolony, poza tym że 2 razy włamali się do niej kolesie, ale nic nie wskurali. Ładne autko, więc na częsci chcieli łobuzy gwizdnąć. Silnik jest cichy, chociaż ma tylko/aż 90 kM. Moim zdaniem ten silnik ma dobre parametry, bo nie jest wyżyłowany, tak jak np. 115 kM (2.0 E).W tym silniku 2.0 nie trzeba często zmieniać biegów przy małych prędkościach, więc auto nie tylko dla "mężczyzn", wiecie o co chodzi....Faktycznie z przodu na fotelu dla kierowcy jest trochę nisko (sam mam ponad 185cm) ale da się wytrzymać. Pali koło 8-9l/100 km.Wiadomo, że nie piszczę na światłach i nie palę gum - robią to tylko matoły albo dzieci bogatych rodziców...
Kamil
10 stycznia 2005
Chciałbym coś tu sprostować na temat silnika 2.3 w B4.Sam mam B4 z takim silnikiem.Jest bardzo elastyczny i nic mi się jeszcz e nie zepsuło.Wedłóg tego co wiem a bardzo lubie tę marke to najbardziej udane były właśnie 2.3 a najbardziej kitowe to 2.8
bo duzo usterek w nich występuje.Moj tata miał 80 z takim silnikiem i spoko nic mu się nie zwaliło nigdy. Ja też jestem bardzo z niego zadowolony.Wciskasz gaz i wbija cie w fotel i od tego chce się życ.A wbrew pozorom mało pali , no oczywiście jak się jedzie 100km/h.Ten silnik nieraz juz mi życie uratował.A te dane techniczne podawane w katalogach to kicz.Nic się tam praktycznie nie zgadza.Piszą ze 207km/h a ja swoją na 15 kolach 223km/h na benzynie oczywiście bo gazu nigdy do mojego maleństwa nie założe.Po co ma pic ten syf i moc spadać.Jak jedziesz do 120km/h to malutkie obroty są bo to 5 cylindrów i dlatego mało pali.Nic sie nie męczy i spox.Polecam właśnie ten silnik.
Look
10 stycznia 2005
.
Ramon
12 stycznia 2005
A co myślicie o silniku 2,6 V6?
Wiadomo sportowe wrażenia każdy lubui, akurat trafia się okazja kupić wozik z takim silnikiem. Ja nie jestem łysym dresiarzem i nie muszę osiągać 200km/h wiec rozgladalem sie za 2,0E ale skoro jest do wzięcia 2,6...
Czy coś wiecie o tych maszynach? Wady, zalety?
rave
12 stycznia 2005
szczerze to niekupuj z silnikiem 2.6!!!
pali tyle co 2.8 a osiągi ma jak 2.3 wiec decyzja nalezy do Ciebie!
Bartek
15 stycznia 2005
Mam pytanko-posiadam 80 B4 quattro 2,8 1994r.Mam przejechane 300tys.niby wszystko gra mam dobre cisnienie na tlokach.Ale do setki jest 11s.Nie wiem co mu dolega.Może ktos ma fachowa porade.Jakies pytania to odpisze
wiesiek
16 stycznia 2005
PANOWIE SZUKAM TURBINY DO AUDI 80B4 1,9TDI 92r, NAJLEPIEJ PO REGE. JAK MOŻECIE MI POMUC TO WIELKIE DZIĘKI Z GURY. BARDZO PILNE. NARA
jacek
16 stycznia 2005
czy w b4 wystepuje silnik 1.6?
lolo
17 stycznia 2005
Mam zamir jechac do "Rzeszy" po 80 z silnikiem 2.0 z roku '93 ale wacham sie czy ten samochód bede w stanie utrzymac, najbardziej obawiam sie spalania, napewno nie bede jezdzil na banzynie, mam zamira zalozyc gaz ale nie wiem co sie stanie wtedy z silnikiem czy sie rozsypie czy bedzie normalnie funkcjonowal, ile bedzie palil na gazie? Moze lepiej dolozyc pare groszy i kupic TD, jezdze samochodami z takim silnikiem ale sa to nowe auta OKTAVIA TDi i na podstawi tego auta mam dobre doswiadczenia z turbo dieslami ale nie wiem jak jest ze starszymi czy sa rownie dobre , ekonomiczne a zarazem dynamiczne? co wybrac 2.0 E czy 1.9 TD a moze jeszcze cos innego , napiszcie co myslicie ,dzieki.
Piotr
17 stycznia 2005
Tak 100 konny 1.6 na wtrysku wielopunktowym.
henry
17 stycznia 2005
mam 1,9 TDI z 95 i widzę że to fura o nieprzecietnych możliwościach ponoć 110 KM, pali ogółem po przejechanych 6 tys średnio 6,8l/100 oby tak dalej , z olejem Shell Helix10/W40- niebieski .Brak mi danych o elektryce tego auta,nawet nie wiem który bezpiecznik co łapie.Podpowiedzcie z czego czerpnąć wiedzę.
pat
18 stycznia 2005
ja tez mam 2.3 + LPG i powyzej 100 jeszcze swietnie idzie, nie moge sie jednak zgodzic z opiniami powyzej by moja wersja silnikowa bardziej usterkowa byla, auto mam naprawde dluga chwile i awaryjnosc zupelnie zerowa. Niestety troche zlopie przy normalnej jezdzie bez oszczedzania blisko 14 l
Daro
19 stycznia 2005
Witam
Koledzy podpowiedzcie jakie na prawdę ma osiągi, elastycznoś, spalanie, dB w środku itd. Audi 80 1.9 TD lub TDI czym one się różnią od siebie oraz jak je rozpoznać na pierwszy rzut oka ...
Wielkie dzięki za pomoc
Pozdro
Grzes
19 stycznia 2005
Szukam stronki internetowej sklepu z częściami do b4 .Jak ktoś zna niech napisze
A tak na marginesie czy ktoś juz z was budował magnetyzer??? do b4 i czy to naprawde dzała??
Błażej
20 stycznia 2005
Czołem Panowie,
niechcący yrafiłem na to forum i chyba będę częściej zaglądał.
Mój ojciec miał swego czasu 90tkę 2.3E. Pojeździłem nią trochę i tak się zajarałem, że 3 tygodnie temu sprowadziłem od tulipaniarzy B4 2.0E (90km) z 1992 z gazem. Autko ma 199 tysięcy i LPG praktycznie od nowości i nic się z silnikiem nie dzieje. W mieście pali około 13-13,5l/100km, po trasie wziął mi 9,2l/100km. Osiągi rzeczywiście nie są rewelacyjne ale autko kupiłem w zasadzie do pracy i na pas na Bemowie się nie wybieram. Poza kilkoma rzeczami do wymiany typu amorki, filtry w zasadzie nie musze się do niego dotykać, choć ostatnio zaczęły spadać obroty ma luzie, lekko przygasają światła - pewnie trzeba będzie zajrzeć do kopułki, palca przerywacza i kabli. Poza tym rewelacja.

Ktoś ma może jeszcze jakieś pomysły, na co zwracać uwagę szczególnie w tych autkach?

pozdrawiam;)
Błażej
20 stycznia 2005
P.S. możecie polecić jakieś ciekawe strony dotyczące Audi?
robert
20 stycznia 2005
Witam serdecznie. Także jestem szczęśliwym użytkownikiem niesamowitej B4. Jak macie jakieś dobre miejsca z cząsciami zamiennymi w okolicy Warszawy to proszę o podanie. Wyczaiłem jakiś szrot ale tam wiele nie znajdę. Pozdrawiam ;)
Błażej
22 stycznia 2005
czesc Robert ;) rejestruj sie w audiklub ;) jest mnostwo info ;) adresu nie podaje bo reklama zakazana ale znajdziesz ;))

pozdro:)
robert
22 stycznia 2005
Dzięki błażej. ozdrowionko :)
robert
22 stycznia 2005
hej błażej
właśnie oglądnołem stronę, októrej mówiłeś. Ta, nie wiele jest. W racie co możę podam dla wszystkich mój gg (4720626 - zawsze nie widoczny) i chętnie odbiore jakieś ciekawe miejsca z częćiami. Pozdrawiam i do usłyszenia.
Pozdrawiam pozostałych fanów tej świetnej bryczki :) :) :)
jacek
23 stycznia 2005
posiadam b4 z silnikiem 1,6 mało spotykany - jak ktoś ma informacje na temat tego silnika to niech się wypowie?
Zbych1001
24 stycznia 2005
od miesiąca mam Audi 80 B4 1993. 2.0 E 66 KW = 90 KM. Auto sprowadzone z Niemiec i... jest wspaniałe :) przejechało 166 tyś km, pełen komfort we wnętrzu. Niesamowicie "pewna" jazda. Jest to dosyć długi samochód ok 4,6 m i jeszcze się w niego wczuwam.
Pomimo tego, że to nie 115 KM i więcej to wciska trochę w fotel :). Nie miałem okazji jechać nim szybciej niż 130 Km/h

Jego wady to:
zamek centralny (często notowany za wadliwy) - zamykając drzwi od strony kierowcy jest ok, nastomiast z drugiej strony... zamyka się po czym po jakichś 3 sek otwiera się sam :).

Czasami ciężko wrzuca się "jedynkę" (muszę najpierw wrzucić inny, aby nie przeforsować "1") - proszę o radę.

Przy starcie silnika przez ok 2 sek. pracuje dość głośno (a la diesel), potem się wycisza.

Jakieś luzy w lewym kole (powoduje to następnie rozbierzność kół i ściąga mi trochę do lewej)

Jestem przed wymianą oleju, filtra, płynu chłodniczego i załorzeniem magnetryzerów które już zakupiłem - jednak nie wiem gdzie i co w tym aucie występuje - nie potrafię ich założyć :)

O samochodach wiem mało więc prosiłbym o informację na temat tego jaki powinienem wlać olej (nie wiem jaki jest obecnie), ewentualnie jak zamnontować wspomniane magnetyzery (szuakm przewodu paliwa i nie wiem który przewód od filtra powietrza).

Możliwe, że ma ktoś elektroniczną wersję książki samodzielnej naprawy do tych samochodów - proszę o jakieś jej udostępnienie (via e-mail może eMule :P )

Pozdrawiam posiadaczy osiemdziesiątki :)
(tym bardziej B4 ;P)

maro
25 stycznia 2005
szkoda ze nic nie piszecie o 1.8 ! ma wielopunktowy wtrysk i podobno duuzo lepszy od 2.0
ros
25 stycznia 2005
Siemanko ja mam Audi 80 B4 2.0E 115 km w automacie 93rok w środku skóra 4koła tarcza pełne felgi jeszcze nie spotkałem podobnej autko spala w normalnej jeździe 10 litrów na ekonomicznym biegu. Chce założć gaz ale nie wiem jaki może wtrysk? a o silniku 1.6 w B4 wiem tylko tyle że ma 104 konie. Poszukuje popielniczki przedniej małej od modelu z zegarami pod radiem. Pozdrawiam
WOJTEK
25 stycznia 2005
MAM 80 B4 115KM(GAZ),SUPER AUTKO Z TYM MOTOREM,NAJMNIEJ GAZU SPALIŁO 6,6!!,NAJWIĘCEJ 14L, PRZY SPOKOJNEJ JEŹDZIE TERAZ, W MIEŚCIE 11/12L,NAPRAWDE POLECAM,JEŚLI Z GAZEM TO ZAPŁON MUSI BYĆ IGŁA,INECZEJ BĘDA STRZAŁY,
WOJTEK
25 stycznia 2005
dane techniczne 2,0 115KM:0-100KM/H--11,8s,V max-190km/h(ja jechałem 195km/h;3 osoby,ale można szybciej),Zużycie paliwa:90km/h-6,0;120km/h-7,4;masto-11,3,
huj
26 stycznia 2005
palanty w dupe sobie wsadcie swoje audiolki, cwele
Pizda taka jak ty
26 stycznia 2005
i Huj ci w dupe cwelu
miror
26 stycznia 2005
tobie z dupy nawet matka ci nie wyjmie a mojego kawałek będzie ci sterczał nawet w trumnie koński mineciarzu
jacek
27 stycznia 2005
witam.jeśli masz jakieś dane na ten temat to jeśli możesz mi przesłać to byłbym wdzięczny.mój adres kermit29@tlen.pl lub na adres z którego wysłałem tylko do godz. 8:00. z góry dziekuję
jacek
27 stycznia 2005
witam. jeśli masz jakąś dokumentacje to będę wdzieczny.mój adres kermit29@tlen.pl
z góry dziekuję
robert
29 stycznia 2005
Witam.
Może ktoś mi podpowie o co chodzi z brzęczeniem w przednim zawieszeniu bo nie mogę tego skasować. Mam B4 z 1993 z silnikiem 2.0

michal
30 stycznia 2005
Witam Was mam taki problem posiadam audi 80 b4 2.0E 115km zalany olejem mobil1 syntetyk 5w/50 mianowicie bierze olej na 1000 kilometrów 0.5 litra co mam zrobić wymienic olej na półsyntetyk czy nalać jakiś xeramic ale czy to coś da? odpiszcie
B4 2,6 V6
1 lutego 2005
Cze wszystkim ja mam 2,6 v6 nie nażekam jeździ się super na trasie w Niemczech wyciągnołem 230 a to co podaje książka to lipa
wstawiłem zwykły gaz i za 50zł robie 180-220 km przyjeżdzie 120-160km/h
miglanc
2 lutego 2005
hay! jesli wiesz, to chcialem sie zapytac czy to jest jedyna wersja silnikowa 1.6 wielopunkt czy sa tez z jednopunkt wtryskiem albo moze jeszcze z gaznikiem??

JoHny BlaZe
2 lutego 2005
Witam. Miesiac temu kupilem B4 2.0 na pełnej szprycy zrobilem juz 5.000 km i ogolnie do samochodu nie mam zadnych zastrzezen tylko moze zna ktoś sposob na poprawienie jego osiągów bez większych przeróbek...? Moze ktos robil juz cos takiego...
gregor
2 lutego 2005
Cześc mam b4 94 avant 2.3 .Jaka jest do tego auta najlepsza instalacja gazowa.Bo gdzie zajade kazdy mechanik mówi że ma najlepsze .
Ps . mam wtrysk mechaniczny
piotrek
10 lutego 2005
spróbuj wymienic filtr powietrza, w moim było to samo i sam filtr rozwiazał sprawe! na prawde!! to nie sciema! te auta są okropnie wdzieczne jesli sie dba o nie i pilnuje wszystkiego.
pozdrawiam!
piotrek
10 lutego 2005
czesc wszystkim posiadaczom cudownych 80-tek B4. mam takie pytanko do was. moze wiecie czy w modelach 80 B4 2.0E wystepuje silnik o numerach AAB...? nie spotkałem sie jeszcze z tym oznakowaniem silnika a moja B4 ma własnie taki symbol i nie moge dostac nigdzie czesci do niego. obawiam sie ze kupiłem bubla a szkoda by mi było bo fura jest na prawde wspaniała. jak wiecie cos na temat oznakowan silnika AAB to odpiszcie. i moze wiecie jeszcze co to sa silniki tzw: digfant, czy jakos tak sie pisze bo podobno mam własnie takiego. jak macie jakies informacje to podzielcie sie ze mną PROSZE!!! pozdrawiam:)
OLI
10 lutego 2005
Witam, Ja rowniez mam Audi 80 B4 1992 2.0E 115KM. Jak narazie nie narzekam, wrecz przeciwnie wysmeinicie sie jezdzi w dalekie trasy. Ostatnio zaczolem sie zastanawiac nad zakupem wkladki powietrza K&N. Moze orientujecie sie czy faktycznie oplaca sie ta inwestycja w tym aucie???(bo jesli chodzi o inne marki to slyszalem ze tak)Czy wzrost momentu obrotowego bedzie faktycznie odczuwalny??

ros
11 lutego 2005
Witam. Piotrek wydaje mi sie że twój silnik to silnik od audi 90 bo właśnie były takie silniki 2.0 one miały 5 cylinderków a twój? Te silniki słyszałem że są dobre jak każde w audiolach.Tu są dane techniczne silników http://www.ahc.cz/audiclub/model.php?id=80
adi
11 lutego 2005
czy możesz napisać coś więcej jak sprawuje się to Audi 2.6 v6
-jaki masz gaz
-jak ceny części kształtują się do tego silnika
pozdrawiam
piotrek
11 lutego 2005
do ros. ja mam 2.0 ale cztero cylindrowego i dlatego zastanawiam sie skąd te numery??? jak masz jeszcze jakies informacje to napisz. z góry wielkie dzieki!!!
GINGER
13 lutego 2005
ile oleju "wchodzi" do motoru 2,0 (90KM) oczywiscie audi 80 b4 i jaki olej zalac , auto ma 174000 tys.km przebiegu, to moj pierwszy samochod i jestem troche "zielony"
GINGER
13 lutego 2005
tez mam b4 z 92 r z "rzeszy" gdy jest zimna to przez jakisc czas pracuje "dziwnie" jak na pisales ala diesel ale to chyba taka przypadlosc tego motorka
luk
13 lutego 2005
heh ja tez mialem Diczke B4 2.0 kosmiczna naprawde mi sie podobala i nie mialem zadnych zastrzezen....pocieszylem sie nia jakies 6 miesiecy i mi ja zapierdzielili spod bloku....pozdro i uwaznajcie na swoje skarby
Dorota
14 lutego 2005
Hej, właśnie kupiłam B4 '92 115KM benzyna, czy on na prawdę tyle pali?
Osi
15 lutego 2005
Hej ja mam audi B4 2.0 jakieś 4 miesiące. Faktycznie da się tym pojeździć. Założyłem do tego gaz z jakimś komputerkiem, przyłączonym do sondy lambda- jest całkiem niezły bo na trasie spala ok 9l/100km, po samym mieście rzadko jeżdze tak więc nie wiem ile spala. A na trasie też za mocno jej nie duszę. Uwarzajcie na halogeny w zderzaku, jeśli macie, mi już gwizdneli, a sztuka ponad 300zł kosztuje. są przykręcane z zewnątrz. GINGER wspominał że pracuje jaak diesell jak jest zimna. Moja raczej jest cicha nawet po odpaleniu, aż byłem pod wrażeniem. Wcześniej miałem opla i on miał takątendencję tłukły się zawory bo tak jak audik miał popychacze hydrauliczne i dopuki dobrze nie wypełnił ich olej to klekotał. Na dobrym oleju szybciej przestawł, ale szkoda tam było taki lać. Tak więc spróbuj wlać lepszy olej, a jeśli masz dobry to za mocno się tym nie przejmuj jeśli tylko na zimnym klekocze, jak padną zupełnie popychacze to na ciepły będzie też tak pracował.
JoHny BlaZe
16 lutego 2005
Tuninguje ktos swoja B4...? Bo ja wlasnie zaczynam i chcialbym zobaczyc jak wygladaja neony w podwoziu jak ktos wstawil takie. Auto super, tylko troche za wysokie, szerokie zderzaki i progi powinny poprawic jej wizerunek :-)) Co prawda 400zł za sztuke ale czego sie nie zrobi dla tej jedynej :-P jeszcze wpierdole jej sprężynki tez koszt 700zł no ale... Jak ma ktos przerobiona troche to prosze o kontakt. POZDRO.
Krzysiek
16 lutego 2005
Witam.
Moze mi ktos na pisac ile litrow oleju wchodzi do skrzyni biegów od Audi A4 1.8T Quattro.
Pozdrawiam.

piotr
17 lutego 2005
dopiero kupiłem rocznik 92 czy warto przerobic na gaz ...czy silnik nie dostanie po dupie, czy te silnki są wytrzymałe jeżeli chodzi o gaz jakie możę być jego spalanie przy oszczędnej jeżdzie mówimy cały czas o silniku 2.0... PROSZĘ O ODPOWIEDZ .....

Osi
18 lutego 2005
Ja mam gaz w swoim i chodzi super. Tylko nie żałuj kasy na instalacje, bo do jednopunktu to i tak nie majątek, a może odbić się to na spalaniu. To już nie pierwszy mój samochód na gazie i wiem że dobrze zlecić to dobremu zakładowi. Mi sprawdzili jak działa sonda lambda i jakieś ine rzeczy i założyli gaz sterowany mikroprocesorem który uwzględnia wyniki z sondy lambda. Jestem zadowolony bo na trasie spala mi około 9l/100km - niezły wynik bo corsa z silnikiem 1.3 spalała mi tylko jakieś 0,5l mniej. Po mieście nie mogę ci powiedzieć ile spala bo jeszcze nigdy nie wyjeździłem całego zbiornika. A o silnik nie masz się co za mocno bać. Nie można powiedzieć że jakoś gorzej się zużywa, z tego co wiem to zawory, gniazda świece itp. szybciej się zużywają, a panewki tuleje itp. wolniej - bo jak jeździsz na gazie to olej między wymianami cały czas jest jasny. Ale od czasu kiedy jeżdże na gazie- co prawda spokojnie nie zauważyłem żeby silnik się jakoś mocniej zużywał- jedyne co drażni to to że z gazu powstaje jakaś maź która zapycha układy wtryskowe- przez to niektórzy jeżdżą czasem na benzynie.
gogo
18 lutego 2005
kup sobie autko z silnikiem diesla najlepiej 1,9 TDI małe spalanie dobre osiągi i bardzo trwały. Ja mam golfa 3 1,9 TDI , to jest ten sam silnik chodzi zajebiście!!!
alex
20 lutego 2005
Wydawnictwo "AUTO" rozprowadza książkę o audi 80.
...
21 lutego 2005
witam!
mam ksiazke Ditera K. "naprawa i obsluga audo 80" w wersji elektronicznej!
ok 300 stron! jakosc idealna! kawałek moge poslac na maila!
sprzedam za przysłowiową złotówke :-)

pozdrawiam
marcin
22 lutego 2005
ja mam audi coupe i tez mam początkowo taki nr
Daniel
23 lutego 2005
ja posiadam B4 od roku 115km. 2.0E założyłem instalacje droszą za 2600 i spala mi ok. 14l gazu i to jest norma wkońcu 2litrowy silnik nie bedzie wam palił 10gazu polecam takie autko moja ma przejechane 97000 bardzo mało jak na 94 rocznik jak by to że kupiłem sobie teraz A4 2.6 to bym go nie sprzedawał polecam bardzo tanie części miałem kiedyś Lagune to jest zaraza drogie części i stasznie delikatny zawias POZDRAWIAM
Erni
24 lutego 2005
Cześć. Niedawno kupiłem Audi B4 2.0E. Auto miało wadliwą nagrzewnice.
Problem jest w tym że fachowiec mechanik wymienił nagrzewnice i auto po sprawdzeniu faktycznie grzało jak trzeba (bez parowania szyb) , tylko że teraz nie mam regulacji ciepło - zimno. Bez względu na to czy pokrętło jest przekręcone max w prawo - ciepło , czy w lewo zimno Auto cały czas grzeje na maksimum mozliwości.
Tak jest w przypadku gdy pokrętło od pozycji nawieu jest ustawione na szybę lub pozycję niżej. Natomiast po przekręceniu pokretła od pozycji nawiewu całkowicie w lewo , leci cały czas zimne powietrze , bez względu czy jest ustawione na zimno czy na ciepło. Jeśli ktoś wie jak rozwiązać ten problem to bardzo proszę o pomoc. Bo fachowiec mechanik nie wie , według niego wszystko jest ok , tyle tylko ze regulacja jest nie potrzebna W audi B4. Pomocy!!!
kar
26 lutego 2005
kutas
henry
28 lutego 2005
CZytam właśnie o tych autach bo mam sam takie. Zaciekawiły mnie wypowiedzi że Audi b4 2000 benzyna pali 12-13 l. Moje auto pali jakieś 9-10 po mieście a w trasie np.d o Gdańska 7 l. Auto jest rewelacyjne. Aż chce sie jechać. Miałem pod ręką wiele aut z racji zawodu ale to auto to czysta przyjemność.
SOSIU
28 lutego 2005
NIE MA TAKIEGO OZNACZENIA....
SOSIU
28 lutego 2005
LINK DO silników http://homepages.compuserve.de/SreenBall/Motordaten.htm
Robert
2 marca 2005
Witam, przeczytałem że posiadasz książkę w wersji elektronicznej "naprawa i obsługa audi 80" mam pytanie czy książka ta jest w jez. polskim, czy dotyczy też audi B4 z silnikiem 2,0E, jeżeli tak to daj mi znać i podaj jaka cena. Robert
JoHny BlaZe
3 marca 2005
Słyszal ktos moze o jakichs turbinach do B4...?
Luk
4 marca 2005
Witam wszystkich!!!
Chcę kupic Audi 80b4 quattro. napęd 4x4, silnik 2.0E 16V czy macie jakieś wiadomości na temat takiego modelu z tym silnikiem. Bardzo proszę o info na meila. Dzięki
POZDO.
Radek
12 marca 2005
Może ktoś mi podpowie jaki olej i ile go wchodzi do skrzyni biegów w B4 Benzyna z 1993r 2.0 90KM.
metacholic
12 marca 2005
ja tam się na audi nie znam za bardzo - ale jak to jest 2.0 to powinien się zasycić 4 l - lepiej kup 5 (ekonomiczniej) - a co do oleju - to zalecam dobry 10w40 - nie lej minerala - chyba że chcesz mieć silnik do wymiany - oraz olejów firm typu lotos - najlepiej zalej elfa , castrola albo mobila .
metacholic
12 marca 2005
sory - poprzedni post był nie na temat - nie przeczytałem że chodzi o skżynie biegów (stare oczęta nadal mnie zawodzą)
marboro
13 marca 2005
super fura narka
Maciek
14 marca 2005
Audi to ogólnie fajne autka ale B80 nie są zbyt udane...Ciasne, niewygodne. Zmieniłem moje ukochane audi 80 1.8 na Ładę Samarę 1.5 i....przeżyłem szok! Była dużo bardziej dynamiczna ,przestronniejsza i precyzyjna w prowadzeniu... To mówi samo za siebie... Ale już np audi A 4 jest fajne (dobre materiały) chociaż mułowate.
Marcin
16 marca 2005
Ludzie: Mam Audi B4 1.9 TD 1992 r. i zaj... problem, a mianowicie.
Pomimo,że temperatura płynu chłodniczego jest OK tzn. nie więcej niż 85 stopni podczas jazdy po mieście...jeżeli dochodzi do ok. 92 stopni to załanczają się wiatraki na chłodnicy, a mimo to cały czas miga kontrolka na desce rozdzielczej, że coś jest nie tak ( na desce jest wskaźnik temp. i kontrolka temp i to ona miga non top) Może wiecie o co tu K....chodzi.
POmóżcie!!!
Pozdro!!!
jezus
16 marca 2005
jesteście wszyscy pojebani audi to bieda liczy sie tylko marka BMW
czak
18 marca 2005
bmw jest dla debili bez szyji
Aldi666
23 marca 2005
Jam mam Audi 80 B3 1.6 KAT z 90r na wtrysku jednopunktowym ile może mieć koni bo już wszędzie szukałem i nic nie moge znaleść!!!
metacholic
23 marca 2005
jeśli to ten silnik o którym myśle (z golfa 2 i 3 - najprawdopodobniej to ten bo o inneym 1.6 na jednopunktóce nie słyszałem) to ma 73 KM - czyli jest słabszy o 2 KM od tego samego na gaźniku , a spala średnio pół litra benzyny więcej (niby nowoczesny bo wtrysk - a relatywnie gorszy od gaźnika)
Rafal
27 marca 2005
kupilem wlasnie b4 avant z 95r igielke jechalem nia ze sosnowca do szczecina znaczy 600km nalalem za 215zl paliwa i zostalo mi jeszcze na jakies 200km napewno wiec zastanawiam sie dlaczego wam tyle pala te samochody uwierzcie mi naprawde jej nieoszczedzalem na autostradzie do180na godzine a na zwyklej do 150 i caly czs wyprzedzanie i chamowanie i tak w kólko jest super gdybym jechal 100 120 to chyba 7 by nie wziela
metacholic
27 marca 2005
wszystko zależy od stanu i wyregulowania silnika - żeczywiście prawie każdy 2.0 powinien się mieścić w 8-9 litrach na trasie -- ale różne nawet dziwne żeczy się z silnikami dzieją - szczególnie jak nie trzymają ciśnienia w cylindrach - lub jest problem z osprzętem silnika (gaźnikiem, wteryskiem) mój golf brał stale 18l/100 km - a ja oprócz braku paliwa nic nie czułem - buta miał normalnego - okazało się że gaźnik był pochrzaniony - i samochód cały czas jeździł na ssaniu - ale ja kapnołem się o tym dopiero po 2 miesiącach - także rada dla wszystkich którym 2.0 pali powyżej 10 na trasie i 12 w mieście (chyba że na gazie - to wtedy musicie instalacje wyregulować - a dopiero puźniej myśleć o reszcie) - zróbcie sobie diagnostyke silnika (ciśnienie na cylindrach i sprawdzenie sondy lambda obowiązkowo).
Patrick
27 marca 2005
Miałem Audi b4 92r 2.0 E 90km i zrobiłem nim 500.000 km i nic poza wymiana sporzegla.
Moj nowy nabytek to audi b4 TDI 94r w automacie. Najlepsze auta z jakimi mailem doczynienia. Wczesniej jezdzilem BWM E34 w porownaniu z B4-kami blado wypada.

Pozdro dla wszystkich uzytkownikow Audi w szczegolnosci B4
Rafal
27 marca 2005
ja tez mialem bmw compakt z 94r i tez juz moge stwierdzic ze blado wypada z b4 i tyle samo palila mimo ze silnik 1.6
KANTOWY
28 marca 2005
CZESC KOLEDZY OD KILKU DNI JESTEM POSIADACZEM AUDI 80 B4 Z 1992R MAM KILKA PYTAN ODNOSNIE TEJ MASZYNY 208 TKM PO URUCHOMIENIU AUTA PRZEZ OK 2 SEK PALI SIE KONTROLKA CISNIENIA OLEJU CO TO MOZE BYC PORADZCIE A ILE ZBIONIK PALIWA MA POJEMNOSC MOJ SILNIK TO 2.0 90 KM Z GORY DZIEKI
rave
29 marca 2005
witam!

posiadam książkę "Dieter Korp Naprawa i Obsługa Audi 80/90 1986-1991" w wersji elektronicznej ma ok 215 stron zajmuje niecałe 20 mb, jakość idealna! Doskonale nadaje sie do druku! Więcej info na maila rave@tenbit.pl
Rafal
29 marca 2005
mam pytanie czy tylne glosniki te w drzwiach to one tam sa czy to tylko sa miejsca nanie bo one mi niegraja i kabli tez przy radiu niema jesli cos wieci yo dajcie znac POZDRAWIAM
Rafal
29 marca 2005
zbiornik masz 60 litrowy i trzeba miec ponad 200zl zeby tego zarloka nakarmic
metacholic
29 marca 2005
rafał - nie wiem jak w audi - ale w większości samochodów fabryka daje tylko 2 głośniki + 2 atrapy - tak że nie napalaj się na te głośniki - ja w vectrze mam nawet atrapy gwizdków wysokotonowych.
Rafal
29 marca 2005
dzieki wlasnie rozebralem tylne drzwi i wyobraz sobie ze sa gwizdek i glosnik ktorego dotej pory niewidzialem firmy nokia tak jakby z subfoferem
Andrzej
30 marca 2005
Nosze sie z zamiarem kupna tego autka 2,3l ale automat i wlasnie najwiecej mam obiekcji do skrzyni, czy ktos wie jak tak skrzynia sie sprawuje (autko 92/93rok)
Rafal
30 marca 2005
pomózcie tylne glosniki zanic niemoge podlaczyc czy to moze byc wina radia a moze ktos ma schemat tej instalacji radiowej lub cos w tym rodzaju do tylnich glosników jest doprowadzone zasilanie 12v i w kazdym jest bezpiecznik czy ktos mial z tym stycznosc bo ja niemoge ich podlaczyc chociaz kable sa doprowadzone az do radia radio gamma panasonic
metacholic
30 marca 2005
Andrzej napisał(a):

Nosze sie z zamiarem kupna tego autka 2,3l ale automat i wlasnie najwiecej mam obiekcji do skrzyni, czy ktos wie jak tak skrzynia sie sprawuje (autko 92/93rok)

ta skżynia się raczej nie sprawuje - jest to typowy stary automat - który pali jak smok i jeździ ale chyba tylko do tyłu - a z tym silnikiem to to będzie katastrofa - normalne 1.6 będą cie brały non stop (130 koni + automat = mół bagienny)
Rafal
30 marca 2005
no koledzy nikt niema w tylhich drzwiach glosników pomozcie bo wywale to radio a okaze sie ze radio jest dobre
Aldi666
31 marca 2005
>>> metacholic Pisał
jeśli to ten silnik o którym myśle (z golfa 2 i 3 - najprawdopodobniej to ten bo o inneym 1.6 na jednopunktóce nie słyszałem) to ma 73 KM - czyli jest słabszy o 2 KM od tego samego na gaźniku , a spala średnio pół litra benzyny więcej (niby nowoczesny bo wtrysk - a relatywnie gorszy od gaźnika)

Nie wiem czy to silnik z Golfa bo mój kumpel ma 1.6 w Golfie III z 94r i on ma kolektory wylotowe po przeciwnej stronie jak kolektory ssące a umnie w Audi mam ssące i wylotowe po jednej stronie i filter powietrza jest taki jak w wersji gaźnikowej może to stary silnik z Audi tylko ze wtryskiem.
Arek
31 marca 2005
Hej!! Pomóżcie

Zastanawiam sie nad kupnem B4 2.0 16v 94r podobno 140KM. Wiecie może coś więcej na temat tego silnika wady zalety? koleś mówi że mu pali średnio 10l.Jak z instalacją gazową do tego silnika?

Z Góry Dziękuje!!!

Sam posiadam B4 Avanta z 95r 2.0(90KM) i pali mi w mieście do 15 trasa 10 gazu.
mariusz
31 marca 2005
witajcie! posiadam b4 2.3E troszke podrasowane!Zajebisty silnik!takiego szukałem!gazu do swojego cacka nie zakładam bo mi go szkoda!jechalem nim juz 240km\h nie jest awaryjne i jak ktos chce zakładac gaz to ma kolektor metalowy a nie jak w 2,6 czy 2,8! mój numer gg 8514350 chetnie pogadam na temat B4 2,3 P.S Rafał głosniki w B4 w tylnich drzwiach posiadaja zwrotnice i musisz znalesc oprócz kabli do głosników kabel który podaje +12V ,znajdziesz go koło kabli od głosników i ten kabelek podłacz do radia z którego wychodzi +12 po właczeniu radia! UWAGA jezeli podłaczysz kabel + zasilajacy radio twój akumulator bedzie sie rozładowywał! wiecej info przez gg! podam ci kolorki i cała instrukcje! pozdrawiam elektryk!
Rafal
1 kwietnia 2005
mariusz chce pogadac ale caly czas cie niema miales racje uslyszalem je ale mam póroblem z wybraniem odpowiedniego podlaczenia grzeja sie bardzo kable i dalem sobie spokoj czekam na dalsza pomoc i z gry dziekuje borucki100@tlen.pl
pawel
3 kwietnia 2005
nie ma to co 1,6 na pelnej szprycy,dwulitruwki siadają.Moje audi b4 to dopiero maszyna
pawel
3 kwietnia 2005
ja mam b4 1,6 na pelnej szprycy ma 101KM
pawel
3 kwietnia 2005
ja nie mam silnika 1,8 ale mam 1,6 na pelnym wtrysku one są leprze od dwulitrowek
Tito
4 kwietnia 2005
...jęzeli ktoś posiada taki samochód to bardzo bym prosił o jakiś ogólny zarys tego pojazdu, jak się ma to do jeżdżenia nim, eksploatacji no i osiągi.
Dzieki podrawiam.
Rafal
4 kwietnia 2005
co ty gledzisz z tym 1.6 chyba ze cie 10 murzynów popcha zastanów sie zanim cos napiszesz
m
4 kwietnia 2005
szczególnie jeśli chodzi o silnik 1.6 75 koni a był on montowany w b4 nawet w awancie. Spotkałem rzeczony model i do tego z klima :) śmiech na rolkach musi azali byc to muł bagienny pierwszego kalibru :D
metacholic
5 kwietnia 2005
mół do kwadatu chyba - bo nawet w golfie ten silnik daje takiego kopa - że do setki to się czeka tyle - że człowiek może z nudów umrzeć.
piotr
5 kwietnia 2005
mam silnik 2.0 jak ty zalozona IG-firmy-CZAKRAM system BRC.strona inter.www.czakram.pl.zuzycie gazu latem-9.6 srednio zima-10.5 srednio szybkosc do 130 .koszt IG okolo 2200 zl.ja jestem zadowolony.posiadam go 2 lata
Artur
6 kwietnia 2005
Mam B4 z 1992r. 2.0 benz + gaz auo ma przejechane w tej chwili juz 280 000 i ja osobiscie cały czas leje mu olej Castrol 10W60 sport formuła pełny syntetyk.Oleju od wymiany do wymiany (15 000km)ubywa mi 1/4 stanu więc na nim nie oszczędzam olej super silnik pracuje lepiej niz na mobilu 5W50.A auto odwdzięcza sie raczej bezusterkową eksploatacją.
pawel
6 kwietnia 2005
moje audib4 1,6 ma 74kw to nie może miec 75 KM zwykle silniki maja 75KM a mój jest na pelnym wtrysku to ma troche wiecej
Robert
8 kwietnia 2005
Witam ja mam B4 2.3 E quattro rocznik 94 (full opcjia bez skury)i jestem bardzo zadowolony ma ok 150 kuzyków i 200km leci z palcem w d***e. Bączki z diferenciałem wchodza odrazu. Konford Jazdy wspaniały. Jesli ktos ma wiecej info na temat tego autko to porsze o kontakt na gg 1569507 dzieki pozdro
Sebastian
8 kwietnia 2005
jaki olej wlac do audi 80 b4 1.9 tdi 94r. przebieg 280.000
Joe
9 kwietnia 2005
Jesteś prostakiem
dum
10 kwietnia 2005
MAM PROBLEM W MOJEJ B4 SWIECI SIE KONTROLKA CISNIENIA OLEJU I ZACZAŁ STUKAC ZAWUR MYSLE ZE DLATEGO ZE NIE MA CISNIENIA OLEJU A ZAWORY SA HYDRAULICZNE PRZYPUSZCZAM ZE MOZE TO BYC POMPA OLEJU JEZELI KTOS BY MIAŁ INFORMACJE NA TEN TEMAT TO PROSZE HELP ME Z GÓRY DZIEKI
mario01
10 kwietnia 2005
Mam audi 80 b3 1.8 pełny wtrysk i gdzie jest w nim przewód paliwa zasilania ?
tomek r.
11 kwietnia 2005
Chcę kupić B4 2,0l bo bardzo mi się te autka podobają. Do tej pory jeździłem japońskimi i się nie zawiodłem. Wydawało mi się że audi to dobra marka ale jak widzę Wasze problemy to się grubo zastanawiam nad kupnem. Pali dużo, może nie często ale się jednak psuje. Na giełdach jest tego pełno (to też o czymś świadczy) więc sam już nie wiem co zrobić, czyżbym miał znowu kupić coś japońskiego?
Rafal
11 kwietnia 2005
bylem wczoraj na gieldzie w poznaniu i jesli 4 sztui na calej gieldzie to pelno to masz racje i kup japońca w tych 4 nic porzadnego same golasy i w dodatku kazda miala cos uderzone a cenu jak za 5-letniego japońca
Mozilla
11 kwietnia 2005
To forum jest moderowane???
niech wytną tych debili co maja moczone trociny pod czaszką!!
A tak poza tym sam kupiłem tydzień temu B4 2.0 wielo-wtrysk
a przesiadłem się z Vectry 1.8 jedno-wtrysk w której słychać było rdzę!
na razie rewelka.
pozdro
Tom
13 kwietnia 2005
to są bardzo oględne i błędne informacje co Ci krzysiek dał ponieważ mam audi 2.3 benzyna i maksymalna predkość auta to dokładnie 234km\h a co do przyspieszenia to jest napewno duzo lepsze ponieważ VW pasat 1.8T (150KM) ma około 8.9do setki a ja robie takie pasaciki.
Adam
18 kwietnia 2005
Cześć Panowie !!!
Mam Audi 80 avant '93 model 94 1.6 101 KM, silnik ADA Hitachi MPI.
Wyczytałem w książce o Audi, że do bardzo podobnego silnika ABB (też 1,6 101 KM) trzeba lać Pb 98. Czy ktoś wie coś na ten temat ? Po mieście pali 9-10 l, trasa 6-7
deste
18 kwietnia 2005
Muły nieziemskie,,,,
spaiki
19 kwietnia 2005
ja mam audi 90 2,3 (przebieg 170tkm) na autostradzie rozpędza się do 235km/h i muszę powiedzieć że niezamieniłbym go na inne , przy normalnych przedkościach na trasie pali 8l/100.
tomek
19 kwietnia 2005
Bartek czy znasz przyczynę? bo ja mam podobny problem z tym że mam przejechane 150 tyś, sondy lambda są ok, gg 6340510
Wiktor
23 kwietnia 2005
mam audi b4 z silnikiem 2.0 116 PS, pali gdzieś 10-12 litrów na setke. spoko samochód,średnio dynamiczny, planuje kupno b4 z silnikiem 2.6 benzyna. Czy ktoś wie ile to może palić?? Może jakieś inforamcje na temat tego silnika w b4?? Dzięki
metacholic
23 kwietnia 2005
każda v szóstka będzie palić więcej niż 15 litrów gdy będziesz ją mocno dusił - i na to nie ma rady przy normalnej jeździe powinno to się mieścić w 12 litrach.
Wiktor
24 kwietnia 2005
właśnie wyczytałem w książce że audi b4 2.8 pali w mieście około 12.5 litra, silnika 2.6 benzyna nie ma niestety w tabelach.
DUDI
24 kwietnia 2005
chciałbym nabyc AUDI z silnikiem 2,6 V6 i interesuje mnie zywotność i usterkowość takiego silnika proszę o obiektywną poradę nara.
pawel
24 kwietnia 2005
czy ktos wie wiecej o Audi B4 1.6 KM 74 kw
Wiktor
24 kwietnia 2005
OOO cuore spottivo w mojej jest 2.0 osiem zaworów, wtrysk wielopunktowy, około 116 PS, przebieg 252000 km, rok produkcji 1992, jeżdże nim już ponad pół roku i złego słowa nie moge powiedzieć o tym samochodzie, poprostu solidne auto.Przyśpieszenie też niezłe ale to nie to co 2.0 16V. Rozglądałem się za granicą za taką samą tylko z silnikiem 2.3. Znalazłem z silnikiem 2.6 i właśnie sie zastanawiam.
maciej
26 kwietnia 2005
silniki 2.0 mogą byc na jednym wtrysku poprzez gażnik i od 93r też dostępne na dwóch wtryskach wtrysk idzie bezpośrednio na tłok, a nie przez gażnik w tym mębramę
maciej
26 kwietnia 2005
wiem bo mam audi z 92r z silnikiem 2.0 jeden wtrysk ,jest bardzo dobry, ale wolałbym 1.9TDI
maciej
26 kwietnia 2005
czy wiecie coś o skrzyni biegów w b4 92r odpowiedzcie
maciej
26 kwietnia 2005
mojemu wujowi audi z silnikiem 2.3pali ok 16.0l na 100 km
maciej
26 kwietnia 2005
b4 is coooool inne spierdalac
Wiktor
26 kwietnia 2005
http://www.pro-parts.de/type/audi/b4/index.htm
Wiktor
26 kwietnia 2005
z tego co mi wiadomo to oba rodzaje wtrysków stosowane w silnikach dwulitrowych były stosowane równolegle od września 1991 do końca produkcji B czwóreczek
ros
26 kwietnia 2005
Witam wszystkich posiadaczy AUDI szczegółnie B4. Mam AUDI 80 B4 2.0E 115km ze szkrzynią automatyczną. Na początku jeździłem na benzynce ale wiadomo kosztuje ok 4zł założyłem gaz zapłaciłem 1700zł. Straty mocy nieodczówam autko pracuje ładnie cichutko nie bujcie sie zakładać gazu tak samo nie bujcie sie kupywać samochodu ze skrzynią automatyczną,piękna sprawa takie rozwiązanie są dwa ryby ekonomiczny i sportowy. przyspieszając delikatnie 3.000tys obr na min nie odczuwa sie gdy skrzynia przeskakuje na wiekszy bieg bez żadnych szarpnięć. Skrzynie te są niezawodne i bezawaryjne. Co do gazu instalacja jest firmy właskiej firmy lowato, parownik z czujnikiem temperatury cieczy przełancza gaz przy 30stopniach. Polecam zakład w Wyszogrodzie. wtrysk gazu znajduje się w przepływo mierzu mieszanki, wystrzegajcie sie zakładania gazu bezpośrednio za przepływomierzem tak zwana obiemka 0. Jestem bardzo zadowolony silnik nie strzela, nie kicha, a prawde mówiąć te silniki są jeszcze starszej generacji i nie ma sensu zakładac sekfencyjnego wtrysku gazu w fazie płynnej czy tam lotnej strata kasy. Pozdrawiam
ros
26 kwietnia 2005
UZUPEŁNIENIE. Autko te pali w normalnej eksploatacji trasa-miasto 11 litrów gazu. Wszystkie koła hamulce tarczówki wętylowane, felgi obrecze pełne, w środku skórka na fotelach i obiciach drzwi, miękka decha, nagrzewanie tylnych miejsc. Olej w automatycznej skrzyni biegów jest podgrzewany-chłodzący płynem chłodniczym. Polecam wszystkim te autka.
Don Marrio
26 kwietnia 2005
sprawdź termostat
Marcin
27 kwietnia 2005
HEJJJJJJJJJJJJJJJJ, czy ma ktoś SPRZEDAĆ halogeny do b4 sedan???
NIESTETY UKRADLI MI JE W BIAŁY DZIEN Z POD DOMU JAKIEŚ PIEPRZONE ZŁODZIEJE!
maciej
27 kwietnia 2005
powiedzcie mi coś na temat quatro 2.3E. czy można coś zrobić żeby miało jeden napęd.
JEŻELI KOMUŚ POJAWIA SIĘ KONTROLKA OLEJU ZNACZY ŻE TO JUŻ KOŃCÓWKA I, ŻE SILNIK SIĘ ZACIERA I TRZEBA COŚ ZROBIĆ. MI SIE TAK ZROBIŁO KIEDY MOJA B4 MIAŁA 150TYŚ PRZEJAZDU. TERAZ MA 421TYŚ PRZEJAZDU I BARDZO DOBRZE SIE SPRAWUJE.
alq
27 kwietnia 2005
może tam www.globalcar.com/datasheet
ros
27 kwietnia 2005
do macieja. Moim zdaniem to możesz odpiąć tylni most i wyjąć go wogóle na zewnątrz , a podobno tak robią, dlatego mniej palą
Mary
14 maja 2005
2,8/174KM 245Nm 8s i 220km/h, 9,2l/100 (8s i 220km/h, 10,4l/100 Quattro)
Audi B4 80 2,8E QUATTRO - ja mam takie =] ... troche pali ale odejście też ma konkretne :D
kamil
16 maja 2005
zainteresowany jestem instrukcją do audi 80 B4 z silnikiem 1,6. rocznik 1994. Wszelkie dane techniczne tej jednostki
Radi88
17 maja 2005
pare dni temu kupilem audi 80 B4 1.9 TDi 90km i nie narzekam bardzo fajne jak silnik jest cieply to idzie ladnie na pierwsze auto wystarczy polecam ta jednostke.
patryk
21 maja 2005
witam.rowniez mam audiczke 2,6 v6 z przebiegiem 190tys automat,caly czasa jezdzila na oleju 5w30 i teraz zmienilem na 10w40.ponoc audiole slyna z palenia oleju.jak swoja rano zapale to nawet dymek nie pojdzie,ale jak sobie poprzyciskam po miescie to czasami widze za soba w swiatlach samochodow jadacych za mna ''tumany''dymu.kumpel tlumaczy mi ze to para a dla mnie to cos dziwne.jak zachowuje sie twoja audica.pozdrawiam.opole
patryk
21 maja 2005
jeszcze zapomnialem sie zapytac o gaz.nie ma problemu z kolektorem ssacym(bo wydaje mi sie ze jest z jakiegos tworzywa)ile zaplaciles za swoj gaz i gdzie dales parownik.z gory dzieks
patryk
21 maja 2005
witam ..wierz moze jaka pojemnosc baku ma b4avant 2.6 v6.domyslam sie ze cos kolo 60 ale tak dokladniej????z gory dzieks
Artek
21 maja 2005
witam
posiadam od 2 tygodni Audi B4 2.0 16V DOHC silnik ACE (wtrysk wielopunktowy mechaniczny)
znajomi mechanicy nie zalecają instalacji gazu
jeżeli ktoś użytuje proszę o radę oraz adres zakładu w Wiekopolsce.

z góry dzięki
RaV6
22 maja 2005
witam ... mam okazje kupić audi b4 z 1992 z silnikiem 2,8 v6 [128kW] 174KM. auto ma za soba 235.000 km, audi jest z holandi.. co Wy na to.. czy warto zapłacić za takie auto 3500 Euro ?? z góry mówie ze nie obchodzi mnie spalanie tylko moc.. jestem młody i musze sie wyszaleć :) mój Ojciec miał kiedyś b4 1,9 TDI i komfort jazdy jak i niezawodność bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły wiec bardzo powaznie chciałbym rozwazyć zakup tego wlasnie samochodu... a na paliwko bede mial..;) chodzi mi tylko o to czy silnik ten jest tak samo bezawaryjny jak o mniejszej mocy 2,0 czy 2,3 i czy ten przebieg nie zaszkodził mu za bardzo..:)

z góry dziękuje za pomoc i gorąco pozdrawiam właścicieli B4 ;)
vienio
23 maja 2005
Witam:) Od miesiąca mam B4 1.9TD (75 KM); sprzedający twierdził, że autko pali do 7l oleju nap./100km przy prędkości poniżej 120 km/h. Widzę, że będzie znacznie więcej.
Jak wyglada to z Waszego doswiadczenia?
Pozdrawiam
vienio
RaV6
23 maja 2005
Mój Ojciec miał taką B4 w dieselu ale TDI [90KM] i na trasie przy tej prędkości nie przekraczał 6-7l/100km :] jednak nie wiem jak jest z tym słabszym dieslem.. być moze potrzebuje go mocniej kręcić zeby dobrze ciągnąć tą mase.. :)
Artek
23 maja 2005
witam i ponawiam prośbę
posiadam od 2 tygodni Audi B4 2.0 16V DOHC silnik ACE (wtrysk wielopunktowy mechaniczny)
znajomi mechanicy nie zalecają instalacji gazu
jeżeli ktoś użytkuje proszę o radę oraz adres zakładu w Wiekopolsce.

z góry dzięki
Paweł
23 maja 2005
Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem b4 quatrro 2.0 115 KM.Kupilem to autko z tatą 2 lata temu,na awarie nie narzekam,raz trzeba bylo wymienic pompke paliwa,bo zatankowalismy na stacji Orlenu i rano juz nie zapalil :)(pompka uprzedzam droga za uzywaną ponad 4 stówki)Co do innych usterek to szwankują czasem klamki bo zacinają się od środka ,(trzeba przy tym, uważać zeby centralnego nie spalić bo w poprzednim audi tak spalilem),elektryczna antenka wylazi do połowy,ale jak sie posmaruje jest oki.Dynamika autka dobra,redukcja na 2 i jazda,vectra sie nie umywa;)z tyłu trochę mało miejsca dla pasażerów,bagażnik pojemny,układ kierowniczy precyzyjny,tylko fotel kierowcy już strasznie wygnieciony i druty mi dosłownie w d... wchodzą.
AUTKO POLECAM,tym bardziej że takie teraz kosztują naprawdę nie wiele.
UWAGA MAM PYTANIE :
CO DO QUATTRO OD POCZĄTKU NIE DZIAŁA BO POPRZEDNI WŁASCICIEL WYJAL DRAZEK(NIE WIEM JAK TO NAZWAC) LACZACY TYLNA OS Z PRZEDNIA I ODPOWIADAJACY ZA PRZENIESIENIE NAPEDU NA TYL.GDZIE MOGE KUPIC TA CZESC I JAK SIE ONA NAZYWA I ILE KOSZTUJE.MAM NADZIEJE ZE JAK SIE TO ZALOZY TO AUTO BEDZIE STARTOWALO JAK PRZYKLEJONE NAWIERZCHNI .PROSZE O ZDANIE NA TEN TEMAT I POZDRAWIAM INNYCH WLASCICIELI AUDIC.

krystian
24 maja 2005
Czesc! pare dni temu przywiozlem z Niemiec Audi b4 19tdi avant 94' .przebieg 250tys.km
Jest piekna i bardzo praktyczna, niestety czeka mnie troszki pracy z nia.
Pierwszy klopot to taki ze silnik nie rowno pracuje na niskich obrotach ( bez gazu)
cos tak jak by kulal, nie wiem co mu jest dzisiaj ma mechanik zagladnac.
Mam tez peknieta oprawe przedniego lewego reflektora i narazie prowizorycznie posklejalem lampe do kupy. reszta to juz detale, najbardziej jednak martwi mnie silnik i mam nadzieje ze to nic powaznego.
Pozdrawiam wszystkich u|ytkownikow
krystian
24 maja 2005
Czesc! pare dni temu przywiozlem z Niemiec Audi b4 19tdi avant 94' .przebieg 250tys.km
Jest piekna i bardzo praktyczna, niestety czeka mnie troszki pracy z nia.
Pierwszy klopot to taki ze silnik nie rowno pracuje na niskich obrotach ( bez gazu)
cos tak jak by kulal, nie wiem co mu jest dzisiaj ma mechanik zagladnac.
Mam tez peknieta oprawe przedniego lewego reflektora i narazie prowizorycznie posklejalem lampe do kupy. reszta to juz detale, najbardziej jednak martwi mnie silnik i mam nadzieje ze to nic powaznego.
Pozdrawiam wszystkich u|ytkownikow
Jacek
27 maja 2005
Witam jestem zainteresowany książką, mam nadzieje że w polskiej wersji językowej. Wyślij kawałek pod podany mail. Pozdro.
Wojtek
28 maja 2005
Witam ja w tej chwili posiadam Audi 80 b3 z 1990,mam zamiar kupić b4 no i mam problem.W moim b3 jest ten powalony jedno-punktowy wtrysk(prawie jak zwykły gaźnik)i autko nie zabardzo sie zbiera,w sumie te 185 leciałem,ale to długa droga była.Mam pytanko ,czy b4 ma juz ten normalny wtrysk wielopunktowy?? jak tak to jakie roczniki??Pozdro
vitas2
29 maja 2005
b4 można spotkać z silnikami na wtrysku wielopunktowym jak i jednopunktowym. Oba rodzaje wtrysków były montowane przez cały okres produkcji jednocześnie. Polecam 2.0 wielopunkt 115 km (wystarczająca moc do auta ważącego ponad 1200 kg) Mocną stroną auta z tym silnikem jest dobra elastyczność (przy 50 km/h wrzucam piątke i auto jedzie bez protestów)
Wojtek
29 maja 2005
Które autko ma lepsze osiągi?? 2.0 115km czy 1.9 TDI nie wiem jaką ma moc.
vitas2
29 maja 2005
tdi ma 90 km, 25 km mniej od 2.0 benzyny, to duża różnica
krystian
30 maja 2005
nie jezdzilem 2.0 benzyna, ale uwazam ze tdi 90kM to lepszy wybor!
1 zywotnosc silnika
2 cena ropy, zawsze mozna tez kupic cos taniej od kolegi tirowca
3 niskie spalanie 6 litrow na 100km
Radecki
30 maja 2005
Mam 1.9 TDI ale konie to chyba nie wszystko jest jeszcze moment obrotowy ktory przeciez tez duzo daje auto sie zbiera wysmienicie moim zdaniem nie sadzilem kiedys ze to powiem ale ma kopa jak na Diesla ;) i fakt faktem malo pali polecam !!
ros
30 maja 2005
Moim zdaniem lepszy wybór to benzyniak może benzyna jest droższa ale to tylko 40 gr poza tym do benzyniaka zakładasz gaz i jeździsz praktycznie za darmo druga sprawa to benzyniak nie skacze na ulicy stojac na światłach jest cichy i żwawszy a te klekoty podskakują jak kangury. Pozdrawiam
krystian
31 maja 2005
slyszalem ze mozna kupic w hurcie rope po ok 2,87 zl
tylko ze min to 1000litrow?
maciej
31 maja 2005
jak ci muli to zwiększ mu dawke na gażniku, a na 2 biegu pujdzie ci 105km na godz
krystian
2 czerwca 2005
jaka uciagnie przyczepe z hamulcem Audica 80 b4 avant 1,9 tdi????
Ramon
2 czerwca 2005
Wojtek
Jest tak jak pisze Vitas2. Warto poszukać wersji z silnikiem na wielopunktowym wtrysku bo ten 90konny jednak jest trochę za słaby zwłaszcza z instalacją gazową a palić może tyle samo a nawet więcej :) Podobno jednopunktowy jest z kolei najlepiej nadającym się go gazu i jest bardzo trwały. Oznaczenia silnika to ABT -jednpounkt 90KM,oraz ABK -115KM wielopunkt. W ogłoszeniach trzeba uważać bo ludzie chętnie piszą 115KM a potem się okazuje że 90. Trzeba zajrzeć pod maskę -duży okrągły filtr =jednopunktowy wtrysk; filterek w prostokątnej obudowie=115KM. Oraz oczywiście wklejka w bagażniku (pod wykładziną) z mocą podaną w kW (66 i 75kW). Ale tak w ogóle to fura znakomita.
Ramon
2 czerwca 2005
Przepraszam 115 KM to 85kW a nie 75.
Radecki
2 czerwca 2005
W bagażniku po wyciagnieciu zapasowego koła po prawej stronie jest naklejka informuje ona o wersji silnikowej, jaka moc generuje jednostka w KW 66KW = 90KM, 1KW =1,36 KM mozna latwo przeliczyc, wiec nikt was nie oszuka przy kupnie pozdro.
Mariusz
5 czerwca 2005
Mam na oku Audi 80 B4 avant 2,8, full wypas ;). Czy ktoś może mi nieco powiedzieć o tym konkretnym modelu. Chodzi mi o silnik, awaryjność, spalanie itp. No i czy ten silnik jest godny uwagi.
Pozdrawiam
Maciek
9 czerwca 2005
Potrzebuję wiadomości o silniku (2.8 v6)pilnie HELP!!!!!!!
Ramon
10 czerwca 2005
Silnik 2,8 jest podobno lepszy od 2,6 (również do gazu) no ale tez pali odpowiednio. Najlepiej poszukać na http://forum.audiklub.org
xxxxxxxxxxxxxxx
13 czerwca 2005
WITAM WSZYSTKICH
OSOBISCIE POSIADAM AUDI 80 Z 94 R Z SILNIKIEM 2,0 115KM.UWAŻAM ŻE TEN SILNIK DAJE RADE W TYM AUCIE,NIE NALEŻY DO ZRYWNYCH ALE DOBRY JEST NA TRASE JEŻELI CHODZI O PRĘDKOŚĆ MAX.OSOBIŚCIE JAKBYM MIAŁ TERAZ KUPOWAĆ AUDI TO TEŻ Z SILNIKIEM 2,0 ALE 16V Z MOCĄ 150KM,TO JEST ODPOWIEDNI SILNIK DO TEGO AUTA DLA LUDZI JEŻDZĄCYCH "NORMALNIE"A W RAZIE KONIECZNOŚCI JEST CZYM PRZYSPIESZYĆ.DLA BARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH POLECAM 2,6 TAM JEST 170KM.POSIADAM GAZOWNIE W SWOIM AUCIE Z KTÓREJ JESTEM BARDZO ZADWOLONY JAK NARAZIE {PRZEJECHANE NA GAZIE PONAD 100TYŚ}PO ZA TYM NIE NAŻEKAM,JEST OK
POZDR
Frankie
15 czerwca 2005
POSIADAM AUDI B3 Z 91R, 2.0 AAD W STANIE IDEALNYM KTOREGO JEDYNA WADA JEST NIEROWNA PRACA NA ZIMNYM SILNIKU(NIE MAM INSTALACJI GAZOWEJ).WRACAJAC DO TEMATU NIE SLYSZALEM O SILNIKU V4 A JUZ WOGOLE O V5 NIGDY...ALE MOZE SA CUDOTWORCY I STWORZYLI V5...A TERAZ BEZ ZARTOW...SILNIKI 4 I 5 CYLINDROWE W AUDI B3 I B4 SA TYLKO W UKLADZIE RZEDOWYM...
marcin
16 czerwca 2005
mam b4 92rok 2.0 115 km z gazem i jest z nim jakiś problem w nim ma brak mocy powyżej 4000obr poniżej jest wszystko ok czy ktoś może mi cos poradzić?
endi14
17 czerwca 2005
Witam wszystkich.
Mam b4 2.0 silnik ABT wymieniłem filtr pali. sonde lamb. świece,i nadal nie wkręca się na obroty.Na spr.komputera byłem i wskazuje wszystko ok. Samochód stał 1,5 roku
stan super ale się nie wkręca. Co robić dalej. Pomóżcie !!!!
slash
17 czerwca 2005
Dwa dni temu kupiłem Audi B4 z 1993 roku. Silniczek 2.0 115KM. szukam instrukcji technicznych, opisów i wszelkich informacji na temat tego modelu. Przejrzałe wszystkie linki z tej strony ale nie znalazłem żadnego szczegółowego opisu. Chodzi mi o opis zastosowanych części w tym samochodzie najlepiej w języku polskim, a także jak można tuningować silnik, jakie może mieć osiągi i jak to zrobić.
POMÓŻCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rico
18 czerwca 2005
TO A8 JEST Z MATCHBOXA CZY Z MAJORETE A MOŻE TO MODEL W SKALI 1:34 FIRMY BURRAGO.
P.S
MA OTWIERANĄ MASKĘ I DRZWI ?
I CZY MNA GUMOWE KOŁA?
Matt
20 czerwca 2005
Słuchaj gnoju jak sie dowiem gdzie mieszkasz to zobaczysz.audi to jedne z najlepszych aut dla mafi po BMW i Mercu wiec uwazaj co mowisz!!!!!!!
CZSIEK
23 czerwca 2005
Jaki się leje olej do skrzyni biegów w audi A4. Silnik 1.6. Skrzynia manualna.
Adam
23 czerwca 2005
Hej!
Kupiłem niedawno b4 1,9 tdi 1992 fajne autko tylko turbinka Garret coś mi głośnawo chodzi niepowiem żeby mi się niepodobało bo pracuje jak samolocik i dobrze ciągnie, tylko się zastanawiam czy tak powinna pracować może coś niebardzawo z nią,
Co wy na to??
Maciej
24 czerwca 2005
chętnie kupię te fragmęty ksiązki które mówią o audi b4 rok 94 quattro silnik ACE 103 kW czyli 140 KM a najchętniej o czujnikach w silniku i jak mierzyć ich wartości i w których punktach.
pawel
27 czerwca 2005
Mam problem z silnikiem audi 80 b3 18 wtrysk 88 rok a dokladnie z jego obrotami odpalajac rano ma ok 700 lekko szarpie ale nie zgasnie po zlapaniu temperaturki jest oki nie cale 1000 a i bez gazu jest troszke ciezko zapalic musze lekko wcisnac gaz to chyba nie normalne czytalem gdzies ze jakis czujnik czy cos po za tym autko pierwsza klasa poratujcie plizzzzzzzz
tomek
27 czerwca 2005
Wiesz co, wydaje mi sie ze to sa kable od swiec.. sprawdz je!!
pawel
27 czerwca 2005
sprawdzilem aparat swiece i przewody i lekko byl nadpalony palec teraz jest nowy i nic
Marcin
30 czerwca 2005
Witam. Wymiana oleju nic nie da, najprawdopodobniej będzie trzeba wymienić gumki zaworowe - niewielki koszt zakupu, trochę droższa robocizna :-) pozdrawiam
Marcin
30 czerwca 2005
Witam. Wchodzi ok 3 litry. Ja mam takiego samego leję Mobil półsyntetyk - myślę, że jest naj...pozdrawiam
Marcin
30 czerwca 2005
Witam. Szukam jakichś danych na temat tuningu mechanicznego silnika 20E (66 kW - 90 KM )Jeśli ktoś ma jaieś dane proszę o kontakt. Pozdrawiam. P.S. wyluzujcie z tymi przeklęstwami posiadaczom B4 tak nie wypada :D
marian
30 czerwca 2005
Mam AUDI80 B4 2,oE Nie moge znalesc zadnej literatury na temat eksploatacji gdzie szukac
mariusz
1 lipca 2005
czesc wszystkim!!! jaki gaz najlepiej sie nadaje do b4 quattro 2.0 115ps numer silnika ABK??? z gory dzieki!!!
krzysiek
1 lipca 2005
osobom planujacym instalke gazu zalecam zakup samochodu z wtryskiem elektronicznym,
przy mechanicznym autka po czasie nie chca jezdzic na benzynie
pozdrawiam wszystkich
Marcin
2 lipca 2005
Mam B4 1,9 Td rano jak odpalam to tumany siwego dymu swiece mam nowe i co to moze byc?
Rossek
3 lipca 2005
Marian. W sprawie książki do Audi http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=56159160
Rossek
3 lipca 2005
Ja znalazłem książkę na Allegro. Ale jest mnóstwo w sieci sklepów z tą książką. Pozdrawiam.
Martin
5 lipca 2005
Hej!!!
Odnosnie tego siwego dymu to może coś być nie tak z Turbiną.
Mam również 1.9 Td B$, problem mój polega na tym że podczas upałów wentylatory włanczaja mi się przy ok. 100 st.- to chyba za późno i silnik jest cały brudny od płynu chłodniczego,a wszystkie opaski na wężach są ok. mimo to puszczają jak jest gąrąco- Co mam robić-pomóżcie!!!
xmen
8 lipca 2005
a ja sobie fundłem vitare 4x4 i was pierdole,poprostu siwy dym hahaha!!
ros
9 lipca 2005
zmień termostat
Magik
10 lipca 2005
witam mam audi 90 z silnikiem 2,3 w gazie, problem w tym ze straszliwie przerywa jak sie jedzie, tak do 20000 obotów, pozniej jest juz normalnie, caly czas palec w kopulce sie przepala :-/ co moze byc przyczyna ? mechanik twierdzi ze tam musi byc specjalny palec z opozniaczem zaplonu, czy ktos cos wie na ten temat ?
Marcin
11 lipca 2005
pajacu z vitary przejedz tym gównem 270 tys tak ja swoim B4 i zobaczymy czy bedziesz mial tylko problem z siwym dymem
Aga
11 lipca 2005
Rossek czy w tej ksiazce jest info o Audi 80 B4 z 1993??
adam
11 lipca 2005
POLECAM AUDI RS2 PORSZE SYSTEM Z 1994 315KM NOMINAL - NAJSZYBSZE SERYJNE KOMBI SWIATA! KROJI DUPE KAZDEJ A8 NAWET 6.0 V12 479KM!
Maniek
12 lipca 2005
jak najbardziej mobil syntetyczny może być 0 w40 ja mam b4 1,9tdi i na tym oleju działa najlepiej. Czuć różnicę
minolakus
20 lipca 2005
ma ktoś może jakieś informacje na temat silników v6 2.8 w b4?? co kolwiek opis budowa linki do stron? szukam ale mało tego.ktoś miał taki motor? jak się sprawował ile palił,
ogólnie wady i zalety. proszę o pomoc. mój gg6590380 lub mail:mdk19p@interia.pl
dzięki z góry i pozdrawiam
adam
20 lipca 2005
dobry silnik, zaufaj mi dobrze zap........ spalanie w miescie 13-15l trasa 10-11l
Mariusz
21 lipca 2005
Witam wszystkich AUDI MANIAKÓW !!!
Jestem właścicielem CARINY E i planuje wymienić ją na AUDI B4 2.9+gaz 4x4.
Jak jest z utrzymaniem takiego autka???
JAK z CZĘŚCIAMI czy są sporo droższe od zwykłych 2.0, czy może poszukać coś słaprzego?
POZDRAWIAM
kondor
21 lipca 2005
wie ktos moze czemu sie tak B4 2.0 jednopunkt `93 grzeje?
wymienilem termostat i teraz 90-95 stopni nie schodzi z budzika!!!czujniki sa chyba OK bo silnik rzeczywiscie goracy ;]
uszczelka pod glowica OK i chlodnica tez
nie wiem co jest grane ale po przejechaniu 10 km ma 95 stopni i nawet na wolnych obrotach wentylator sie wlacza wtedy
Jarek
21 lipca 2005
Siemanko mam taki problem mam Audi 80 B3 1.8+LPG 1990r i nie wiem jaki olej jest dobry do niego,Chce wymienic olej ale nie wiem jaki jest dobry do tych silnikow,samochod ma przejechane 195 tys.Pomozecie mi??Please.Czekam na odpowiedz z gory dzieki.
paweł dzidkowicz
22 lipca 2005
Posiadam Audi 80 16v rocznik 94 103kw autko przy ekonomicznej jezdzie pali ekonomicznie czyli 7-9 benzynki 10-12 gazu ale jak wykorzystując te wszystkie koniki to 10 benzynki i do 15 gzu ale czasem warto:)!!! do 190 nie mam pytan ciągnie tym samym tępem a powyżej musi się chwile zastanowić:)
Polecam ten silniczek niczego sobie:)
kondor
23 lipca 2005
nooo fakt do 190 km/h kreci jak wsciekla;)
wiecej nie jechalem bo mi sie droga skoczyla (bialobrzegi) moze zrobia wiecej ;]
adam
23 lipca 2005
wie ktos moze czemu sie tak B4 2.0 jednopunkt `93 grzeje?
wymienilem termostat i teraz 90-95 stopni nie schodzi z budzika!!!czujniki sa chyba OK bo silnik rzeczywiscie goracy ;]
uszczelka pod glowica OK i chlodnica tez
nie wiem co jest grane ale po przejechaniu 10 km ma 95 stopni i nawet na wolnych obrotach wentylator sie wlacza wtedy

TO NORMALNA TEMPERATURA PRACY SILNIKA, TAK NA PRAWDE MA PONAD 100 STOPNI, A SAMOCHODY Z CISNIENIOWYM UKLADEM PRACUJA W TEMP. 110 STOPNI.
Leon
26 lipca 2005
Witam!
Czy ktoś moze mi powiedziec gdzie moge dostac sportowy kolektor wydechowy do B4 2.0
Odp. prosze kierować na moj e-mail
pozdrawiam
adam
26 lipca 2005
MINERALNY NAWET LOTOS, WSZYSTKIE SA TAKIE SAME ,LEJCIE NAJTANSZY!!!!!!!
michal
27 lipca 2005
audi 80 93 rocznik 2,6litra jaki gazik? wtrysk?
dzieki i pozdrawiam
jacek
28 lipca 2005
Jaki masz gaz w B4 2.6 v6 zwykly czy sekwencyjny
michal
28 lipca 2005
no własnie chciałbym sie dowiedziec jaki gaz do tego wchodzi bo zastanawiam sie nad kupnem i kalkuluje co gdzie i za ile
zydoooo
28 lipca 2005
Ile mocy ma 1.9TDI?
Marcin
29 lipca 2005
wie ktos moze czemu sie tak B4 2.0 jednopunkt `93 grzeje?
wymienilem termostat i teraz 90-95 stopni nie schodzi z budzika!!!czujniki sa chyba OK bo silnik rzeczywiscie goracy ;]
uszczelka pod glowica OK i chlodnica tez
nie wiem co jest grane ale po przejechaniu 10 km ma 95 stopni i nawet na wolnych obrotach wentylator sie wlacza wtedy
odp.: WSKAŹNIK TEMP. POWINNIEN STAĆ NA 90 ST. I KONIEC. TO AUTO MA ZA WYSOKĄ TEMP. MOŻE BYĆ ZBYT WYSOKIE CIŚNIENIE W WĘŻACH CHŁODNICZYCH I WZRASTA TEMP.- JESLI TAK JEST TO NA 100% USZCZELKA POD GŁOWICĄ- MIAŁEM IDENTYCZNĄ SYTUACJĘ U SIEBIE W B4!
DANIELOOO
29 lipca 2005
SIEMANKO MAM PYTANKO JAKI ZALAC OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW DO AUDI 90 MOZE KTOS MI DORADZI POWODZONKA ORAZ SZEROKIEJ DROGI 3MANKO
Marcin
2 sierpnia 2005
Witam!!!
Jeżeli jest jescze ktoś w tym kraju oprócz mnie posiadaczem AUDI B4 1992 R. Z SILNIKIEM 1.9 TD (BEZ I ) TO PROSZĘ O KONTAKT.
POZDRO
Pepe
4 sierpnia 2005
Mam tez 90 ostatnio zycie zmusilo mnie do zmiany bo rozwalilem skrzynie w mojej 90 quatrro i niestety teraz to juz tylko przedni naped.Do skrzyni zalałem pelny syntetyk taki jak zaleca producent.Postaram sie napisac specyfikacje.Byle nie zalewaj dextrola bo za pol roku bedziesz wymienial go znowu.pa
Pepe
4 sierpnia 2005
1.9 tdi ma 90 km.
Pepe
4 sierpnia 2005
Nie kupuj audi z tym silnikiem po pierwsze osiagi ma zblizone do 2.3 po drugie wiecej pali ,a po trzecie co chyba najbardziej Cie interesuje czyli ma plastikowe kolektory i do niego mozna zalozyc tylko gas sekwencyjny.jezeli bedziesz chcial to z]napisze na tym forum porownanie osiagow 2.3 i 2.6 wzglednie jeszcze 2.8 bo tak naprawde z wolnossacych ten silnik jest najlepszy.
Marcin
5 sierpnia 2005
witaj mam automat 2,0 82 rok przebieg 180 000 się grzeje tak samo przy 90 st. włączają się wiatraki ale to norma w tych autkach trzeba pilnować poziomu płynu i tyle olać i jeździć. Poza tym pali mi 12l. gazu w mieście. zrobiłem nim około55 tys. i tylko zawieszenie pada ale przy naszych drogach to norma. cała reszta bez zarzutu super furka mimo że ma swoje latka,pozdrawiam hej
Rafał
5 sierpnia 2005
cze mam b4 2.0 90KM z 93r.zagazowałem go i pali 8-9 litrów gazu na trasie przy normalnej jeżdzie tj.do 120km/h i ok.11 litrów w mieście MAM PYTANKO CZASAMI PRZY PRZEKRECANIU KLUCZYKA W STACYJCE (WŁĄCZNIU ZAPŁONU) POJAWAIA SIĘ KRÓTKI SYGNAŁ DZWIĘKOWY CO TO OZNACZA. pozdrawiam, narka
stefan
7 sierpnia 2005
w strzebrzeszynie
stefan
7 sierpnia 2005
DO ZBYCH 1O01 POSIADAM AUDI B4 1992 ROK(90 KM). OD TYGODNIA TEŻ MAM TAKI OBJAW,PRZEZ OKOŁO 3 SEKUNDY PO ODPALENIU PRACUJE JAK BY DIESEL.JEŚLI KTOŚ MIAŁ PODOBNE OBJAWY I WIE CO JEST PRZYCZYNĄ PROSZE O KONTAKT. anonimka12@interia.pl lub gg 6291087 Ktoś pytał ile oleju wchodzi do silnika:RÓWNE 3 LITRY
Akum
9 sierpnia 2005
To mnie interesuje! szukam czegoś takiego: książki o B4, w j. polskim z instrukcją obsługi i napraw. Jeśli to nie problem to daj maila na mój adres - chętnie się dogadam.
Marcin
9 sierpnia 2005
ja mam taką samą audiczke a czero pytasz?
Marcin
9 sierpnia 2005
tzn 19 td bez I z 1992r.
stefan
9 sierpnia 2005
CZY KTOŚ WIE ILE ZAWOROWY JEST SILNIK AUDI 80 B4 2.0 66Kw?
Cristobal
11 sierpnia 2005
Witam

ja jestem chętny kupić od Ciebie kawałek tej książki-skontaktuj się ze mną.

Pozdrawiam
Piotr
13 sierpnia 2005
cześć posiadam audi 80 B4 quattro 16v. macie moze jakieś info. o tym silniku? i o blokadzie mostu np. kiedy można go zablokować i z jakimi predkościami moza jazdzić z blokadą?
Daniel
13 sierpnia 2005
Witam! Czy posiada ktoś z was panowie jakieś informacje na temat rozrządu B4 V6 2.6.Mam rozbite audi były w nim połamane osłony paska rozrządu wymieniłem je i mam kłopoty z synchronizowaniem wałkow.Czy da się je ustawić bez pomocy specjalnego przyżądu.Dzięki Pozdrawiam wszystkich użytkowników Audi niechaj moc będzie z wami!!!!
Łukasz
16 sierpnia 2005
żłobek...


Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 14
Skąd: Małe Trójmiasto Wysłany: Czw, 12 Maj 2005, 13:35 Temat postu:


________________________________________
Dane fabryczne dla: 2,0 ABT z katalizatorem
moc 66kW/90KM przy 5400obr/min
moment max 148Nm/3000
predk max 177km/h przy manualu:
przyspieszenie
0-80km/h 8,7s manual
0-100km/h 13,6s manual
spalanie (manualna skrzynia b.)
90km/h - 6,8l
120km/h - 8,4l
miasto 10,8l
Płyny ekspl:
płyn chłodniczy - 6,5 litra
olej silnikowy - 3 litry
olej do skrzyni okolo 2,3 -2,5 l
_________________
Audi 80 B4 2.0 90KM XII.92

to mam bo to interesuje mnie ale elektronicznej wersji nie moge znalezc jak masz to przesłałbyś jakoś??
Łukasz
16 sierpnia 2005
kupiłem audi 80 B4 z niemiec silnik 2,3 benzyna ok130 konie bo wiem ze to kopytna autko i mozna poszalec. kiedy zobaczyłem ze w brifie maksymalna prędkośc to 200 km/h to sie przerazilem. kto ma takie samo autko niech naopisze ile to naprawde leci bo ja tylko 200 to zamieniam je na inne
Sztywny
16 sierpnia 2005
Cześć.
Posiadam od roku Audi B4 z silnikiem ABK pełny wtrysk 115 KM rocznik 1992, pełny wypas sprowadzony z Włoch. Miałem kłopoty z silnikiem , po rozgrzaniu nie mógł się uciągnąć zatrzymywał się. Podłaczyłem go do komputera i wszystko wyszło - sonda lambda. Wymianka 200 zl. Czjnik tem. płymu chłodzącego od sterownika (niebieski)i autko pracuje dobrze. Natomiast pojawiły się kłopoty z obrotami silnika , wchodził do 2500/mim ponownie komputer wszystko gra - mechanik stwierdza regulator biegu jałowego podmianka na inny ponieważ ten da się wymyć w benzynie czystej.Autko od tej pory bez zarzutów. Pali na trasie 6/100 km przy szybkości 110/h. w mieście do 10/100 km.Jeżeli chdzi o książkę do Audi to tylko zakup poprzez Internet, ale drogo kosztuje i nic się z niej nie dowiesz. Natomiast ja mam problem z klimatyzację wyskoczył błąd E 1 na sterowniku i nie mogę go skazować. Nie może komputer się z nią z komunikować. Poradcie jak to naprawić. Jeszcze jedno czy ten model klimy o manualnym ustawianiu ma filtr pyłkowy jak inne auta bo nie mogę ustalić jego miejsc, a podobne mają go w przedziale silnika przy podszybiu z prawej strony. Czekam na wiadomość. NARA.
Sztywny
17 sierpnia 2005
Cześć.
Jeżeli chdzi o książkę do Audi to tylko zakup poprzez Internet, ale drogo kosztuje i nic się z niej nie dowiesz.Podaję adres wydawnictwa. "Wydawnictwo AUTO" 04-028 Warszawa 50; Al. Stanów Zjednoczonych 51; Skrytka pocztowa 82. http://www.wydauto.com.pl/; Tel/Fax 8133385, 8103554, e-mail:kupno@wydauto.com.pl
W książce omówiono obsługę i naprawę poszczególnych zespołów samochodów AUDI 80 produkowanych od 1989 roku,wyposażonych w;
-silnik benzynowy 1,6 dm3 o mocach 51 kW; 52 kW; 55 kW oraz 75 kW, zasilane gaźnikami Keihin I, Solex 2E2,Solex 2EE lub układami wtryskowymi benzyny Mono-Motronic i K-Jetronic;
-silnik benzynowy 1,8 dm3 o mocach 55 kW; 65 kW; 66 kW oraz 82 kW, zasilane gaźnikami Keihin I,Keihin II lub układami wtryskowymi benzyny Mono-Jetronic;K-Jetronic;
-silnik benzynowy 2,0 dm3 (ośmozaworowe) o mocach 66 kW; 83 kW oraz 85 kW, zasilane układami wtryskowymi benzyny KE-Motronic Mono-Motronic i Digifant;
-silnik benzynowy 2,0 dm3 (szesnastozaworowe) o mocach 101 kW lub 103 kW zasilane układami wtryskowymi benzyny KE-Motronic;
-silnik wysokoprężny 1,6 dm3 z turbodoładowaniem o mocach 59 kW zasilany pompą wtryskową Bosch;
-silnik wysokoprężny 1,9 dm3 o mocach 50 kW,55 kW,66 kW(silnik TDI)zasilany pompą wtryskową Bosch (bez lub turbodoładowaniem)lub pompą wtryskową sterowaną elektronicznie;
Nara - powodzenia udanych zakupów.
Romek
20 sierpnia 2005
mam audi b4 z 1993/94 listopad 2 litry+lpg pali 8 litra gazu jest super
mariusz
22 sierpnia 2005
mam problem. mam audi B4 2.0 jednopunkt 90KM i na zimnym silniku strasznie się muli zdarza się zę nawet przerywa, rano zawsze mi gasł ale zresetowałem komputer i już nie gasnie ale nadal sie muli, nieraz nawet na rozgrzanym. co może być przyczyą. jeśli ktoś wie prosze o pomoc na adres mailowy> dzięki
marian
22 sierpnia 2005
Mariusz tez mam AUDI 2!0 kiedys przy garazowaniu pod chmurka mialem ten sam problem Objawy zginely po wymianie kabli Wn i cewki zaplonowej
Darek
24 sierpnia 2005
Siema wojtas.
wlasnie przeczytalem twoja wypowiedz.
mam b4 2l i 115km w automacie. mam problem z gazem a mianowicie powyzej 120 jak wciskam pedal w podloge zaczyna strzelac, malo tego jak przekraczam predosc 120 zaczyna sie zachowywac tak jak by byl na trybie sportowym; czwórke załącza przy 80 a piatke przy 120 jakma powyzej 4 tys. obrotow. strasznie denerwujace bo nie moge wykorzystac mocy drzemiacej w tym silniku. a poza tym na trasie mi pali 10.8 l a po miescie 16.5l
niezle co!!!
jak ktos wie jak sie z tym uporac dajcie znac
pozdro
ps. gas wloskiej firmy
Darek
24 sierpnia 2005
Siema wojtas.
wlasnie przeczytalem twoja wypowiedz.
mam b4 2l i 115km w automacie. mam problem z gazem a mianowicie powyzej 120 jak wciskam pedal w podloge zaczyna strzelac, malo tego jak przekraczam predosc 120 zaczyna sie zachowywac tak jak by byl na trybie sportowym; czwórke załącza przy 80 a piatke przy 120 jakma powyzej 4 tys. obrotow. strasznie denerwujace bo nie moge wykorzystac mocy drzemiacej w tym silniku. a poza tym na trasie mi pali 10.8 l a po miescie 16.5l
niezle co!!!
jak ktos wie jak sie z tym uporac dajcie znac
pozdro
ps. LPG wloskiej firmy

ros
28 sierpnia 2005
Darek jeżeli chodzi o automat w audi 80 b4 to są to skrzynie cztero przekładniowe jak wciśniesz pedał gazu od początku na trybie ekonomicznym to bięgi będą sie zmieniać przy 4tys jeżeli przełączysz na tryb sportowy to biegi przełączą sie dopiero przy 7tys. Pamiętaj o czesie spóźnienia reakcji skrzyni, po za tym automaty nie są do szarrzowania. Pozdrawiam
Domo
31 sierpnia 2005
Cze.Posiadam Audi 80 94r z silnikiem 2.0 116KM. Auto ma prawie 200 tys przebiegu. Niestety padlo mi cisnienie oleju!!! Zaznaczam ze wszystkie czujniki sa sprawne.Czy ktos z Was moze mial podobne problemy z tym autem (moze jest inna przyczyna niz pompa oleju) bo z tego co wiem to awaria tego elemenu jest praktycznie nie spotykana.
pwsk
2 września 2005
hej. moze ktos wie jak ustawic zapłon w B4 1.9TDi 94rok a moze ktos ma jakas literature w wersji elekro. bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
pwsk
2 września 2005
hej. moze ktos wie jak ustawic zapłon w B4 1.9TDi 94rok a moze ktos ma jakas literature w wersji elekro. bardzo prosze o pomoc. moj adres to pwsk@tlen.pl Pozdrawiam
noel
3 września 2005
hej.kupiłem B4 2.0 115KM, dwa miesiące temu.niedawno założyłem gaz,od tego czasu gasnie w czasie jazdy, wyluzuje z wyzszego biegu.ponad to strzela.co mam zrobic.prosze o pomoc
ADAM1
8 września 2005
CZESC LUDKOWIE NA SRODKU NIEMIEC POSZEDL MI WAL ROZRZADU W MOJEJ 80-CE B4 DALEM GO U NAS DO SZLIFU I PO 200 KM ZNOWU COS SIE DZIEJE. MOZECIE MI POWIEDZIEC ILE ZAPLACE ZA NOWY TAKI WALEK? POZDROWKI-ADAM
pazet
22 września 2005
Mam Audi B4 2,0 z 1991 roku na gazie. Spalanie w trasie niecałe 10 l a w ruchu mieszanym ok 11 l na 100 km. Lubi olej ale w tych typach to normalne.
Nowy temat  |  Spis tematów Nowszy wątek  |  Starszy wątek

Proszę zalogować się aby zabrać głos na forum.
Jeśli nie masz konta, możesz w prosty sposób zarejestrować się.




X

Serwis 4x4.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Czytaj więcej >>

Akceptuję Politykę plików cookies