Volvo rządzi w segmencie premium
26 sierpnia 2010

Nie samochody luksusowych marek zza naszej zachodniej granicy, czy też te pochodzące z Japonii, a Volvo okazuje się najchętniej kupowaną marką z segmentu premium nad Wisłą.



Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo Auto Polska w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało 2.762 egzemplarzy nowych samochodów.  Pozwoliło to na zajęcie Volvo pierwszego miejsca w segmencie premium, w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, w pierwszych siedmiu miesiącach 2010. Od stycznia do lipca 2010 zarejestrowano 2.762 sztuki nowych samochodów skandynawskiej marki. Oznacza to 26% udział marki Volvo w segmencie Premium. 

W  porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o prawie 8%.

- Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Dzięki temu zajęliśmy, od stycznia do lipca 2010, pierwsze miejsce w segmencie premium – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska. - Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie premium na poziomie 25 proc. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 roku, ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60. 

Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz stale utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50.

Źródło: mojeauto.pl




Komentarze


Brak komentarzy do tego artykułu. Zaloguj się aby napisać komentarz.




X

Serwis 4x4.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Czytaj więcej >>

Akceptuję Politykę plików cookies