Škoda liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2010
10 sierpnia 2010

Podsumowując wyniki sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce w  pierwszym półroczu 2010 roku, całkowita sprzedaż spadła o 6,26% (w porównaniu do analogicznego okresu w 2009 roku).



Marka Škoda odnotowała niewielki spadek na poziomie niższym niż cały rynek (tylko 5,46%). Jest to najniższy procentowy spadek sprzedaży spośród sześciu głównych marek obecnych na polskim rynku motoryzacyjnym.

Wyniki sprzedaży zapewniły Škodzie wzrost przewagi nad drugim w zestawieniu Fiatem – w I półroczu Škoda sprzedała o 4 869 samochodów więcej niż Fiat. Udział rynkowy marki wzrósł o 0,1 p.p.

Źródło: sunny.pl

Galeria zdjęć




Komentarze


Brak komentarzy do tego artykułu. Zaloguj się aby napisać komentarz.




X

Serwis 4x4.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Czytaj więcej >>

Akceptuję Politykę plików cookies